کد خبر : 1499364 | 01 بهمن 1396 ساعت 17:08 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

ادامه سیر صعودی شاگردان بگوویچ در تبریز

تیم گل گهر سیرجان موفق شد در بازی هفته بیستم در تبریز با یک امتیاز زمین را ترک کند. آنها ماشین‌سازی را در خانه خود متوقف کردند.

ادامه سیر صعودی شاگردان بگوویچ در تبریز

به گزارش "ورزش سه"، از بازی های هفته بیستم لیگ دسته اول عصر امروز دو تیم ماشین‌سازی تبریز و گل گهر سیرجان به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت با تساوی به کار خود پایان دادند. هر چند دو تیم از این دیدار موفق به کسب یک امتیاز شدند اما ادامه سیرصعودی سیرجانی ها در این دیدار کاملا به چشم می آمد. آنها که در میانه های لیگ دچار بحران امتیازگیری شده بودند و حتی عنوان می شد قرار است عذر بگوویچ خواسته شود و جای او سرمربی دیگری به کار گمارده شود اما شرایط برای این تیم به گونه ای دیگر پیش رفت؛ کمااینکه آنها در دو هفته اخیر به مصاف دو تیم از تیم های مدعی صعود رفتند.

 

شاگردان بگوویچ از سه بازی اخیر خود موفق شدند پنج امتیاز به دست بیاورند و علاوه بر تساوی دو بر دو با تیم مدعی اکسین در خانه حریف، دیگر تیم نامدار لیگ یک یعنی نساجی قائمشهر را نیز با نتیجه سه بر یک شکست دادند. تک امتیاز گل گهری ها در دیدار امروز که در تبریز و برابر ماشین سازی به دست آمد باعث شد تا این تیم 26 امتیازی شود.

دیدگاه‌ها