کد خبر : 1499373 | 01 بهمن 1396 ساعت 17:33 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

3 پیروزی و 5 تساوی در 8 بازی اخیر

تساوی، دوای درد بندرنشینان نیست

ملوان بندرانزلی در دیدار هفته بیستم خود نیز توانست با یک تساوی به کار خود پایان دهد. این در حالیست که این تیم هنوز نتوانست از میانه های جدول جدا شود.

تساوی، دوای درد بندرنشینان نیست

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان نادر دست‌نشان در دیدار امروز نیز توانستند با امتیاز، زمین را ترک کنند. دیداری که باعث شد شکست‌ناپذیری ملوانان به هشت بازی برسد و قطعا این نکته مثبتی برای انزلی‌چی‌ها به حساب می آید و شاید اگر این تیم در کورس تیم های مدعی بود این اتفاق تبدیل به برگ برنده آنها می شد اما در حالی که ملوانان در میانه های جدول به سر می برند به دست آوردن امتیازات همه دیدارها می تواند به کار این تیم بیاید.

 

ملوانان در هشت دیدار اخیر توانستند به 3 پیروزی و 5 تساوی دست پیدا کنند و در این میان با دو، سه تیم مدعی صعود به لیگ برتر نیز روبرو شدند اما این اتفاق باعث شد تا هفته ها نباختن کماکان آنها را با 30 امتیاز در رده نهم جدول رده بندی قرار دهد و نکته ای که در این میان به چشم می آید دقیقا همین است که مساوی های متعدد به کار انزلی چی ها نمی آید و آنها در صورتی که می خواهند در هفته های باقیمانده خود را به عنوان یکی از مدعیان صعود مطرح کنند باید با هر سه امتیاز بازی های مختلف زمین را ترک کنند. آنها این روزها نمی بازند و این اتفاق خوبی در این تیم محسوب می شود اما صرفا نباختن و به دست آوردن تعداد زیاد مساوی باعث می شود تا امتیازات این تیم به حد نصاب نرسد و در نهایت آنها را برای یک فصل دیگر، در لیگ دسته اول نگه دارد.

دیدگاه‌ها