کد خبر : 1500306 | 05 بهمن 1396 ساعت 18:34 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

باید بیخیال شش امتیاز شویم

خلعتبری: باید سایپا را می بردیم اما باختیم

پدیده با یک گل مغلوب سایپا شد تا هرچه بیشتر به نیمه های پایینی جدول نزدیک شود.

خلعتبری: باید سایپا را می بردیم اما باختیم

به گزارش " ورزش سه" سایپا با یک گل پدیده را شکست داد و به رتبه سوم رسید اما پدیده با این شکست در رتبه دهم باقی ماند. محمدرضا خلعتبری مهاجم تیم پدیده درباره این بازی گفت:« متاسفانه ما روی اتفاقات و حوادث فوتبالی باختیم.»


او افزود:« تیم ما بهتر از سایپا بازی کرد و موقعیت های بیشتری هم داشتیم و به جرات می توانم بگویم 70 دقیقه روی بازی مسلط بودیم.» خلعتبری اضافه کرد:« سایپا فنی از ما تیم بهتری نبود و ما در روزی که می توانستیم برنده بازی باشیم مساوی کردیم. این بازی در بدترین شرایطش باید مساوی می شد. »


مهاجم پدیده افزود:« از این باخت خیلی ناراحت هستیم اما باید برویم کار کنیم تا در بازی های آینده امتیازات لازم را بگیریم.»


او درباره کسر شش امتیاز از این تیم در نیم فصل اول و تاثیر آن روی روند امروز این تیم گفت:« آنقدر دیگر از این شش امتیاز حرف زدیم خسته شدیم. بهتر است بیخیال این موضوع شویم و به فکر جبران آن باشیم.»


خلعتبری در انتها درباره کم گل زدن مهاجمان این تیم در نیم فصل دوم گفت:« متاسفانه بدشانس هستیم. توپهایمان گل نمی شود اما تیم حریف هر توپی می آورد می رود توی دروازه ما. امروز هم نباید می باختیم گل خوردیم و هرچه زدیم هم گل نشد.»

دیدگاه‌ها