کد خبر : 1500879 | 08 بهمن 1396 ساعت 00:06 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی یوونتوس مقابل کیه ووی 9 نفره

در شبی که کیه وو با اخراج دو بازیکنش 9 نفره شد، یوونتوس موفق شد با گل های سامی خدیرا و گونسالو ایگواین، به پیروزی 2-0 برسد.

پیروزی یوونتوس مقابل کیه ووی 9 نفره

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مکس آلگری در این دیدار، به ویژه در نیمه دوم، نمایش بهتری از حریف داشتند و در نهایت به یک پیروزی شیرین رسیدند.

 

بازی با برتری یوونتوس آغاز شد و این تیم در دقایق ابتدایی توپ و میدان را در اختیار داشت اما موقعیت خاصی روی دروازه کیه وو ایجاد نشد.

 

در ادامه بازی متعادل تر شد و تیم میزبان هم برای دقایقی ابتکار عمل را در دست گرفت؛ اما این بازیکنان یووه بودند که موقعیت های بهتری ایجاد می کردند. در دقیقه 30، روی حرکت خوب داگلاس کاستا،  این گونسالو ایگواین بود که صاحب موقعیت شد؛ اما ضربه او از پشت محوطه جریمه کیه وو، راهی به چهارچوب پیدا نکرد.

 

بازی با همین روند ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 37، کیه وو 10 نفره شد. باستین که یک کارت زرد داشت، با کشیدن پیراهن آساموا، کارت زرد دوم را هم دریافت کرد و از بازی اخراج شد. این اتفاق تغییر خاصی در بازی ایجاد نکرد و در نهایت نیمه اول بدون گل به پایان رسید.

 

در نیمه دوم هم یووه شروع بهتری داشت و در دقیقه 47، پاس عالی خدیرا به پشت مدافعان کیه وو، ایگواین را در موقعیت گلزنی قرار داد؛ اما پیش از اینکه او بتواند ضربه مناسبی بزند، دخالت مدافع حریف، این موقعیت را از او گرفت.

 

برتری یوونتوس ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 61، شرایط برای کیه وو دشوارتر شد. کاچیاتوره که در محوطه جریمه یووه سرنگون شده بود، از اینکه داور پنالتی اعلام نکرد، بسیار عصبانی شد و اعتراض شدید او، با کارت قرمز داور همراه شد.

 

یوونتوسی ها با دو بازیکن بیشتر کاملا بر بازی مسلط شدند و پس از اینکه بن عطیه یک موقعیت خوب را در دقیقه 65 از دست داد، سرانجام در دقیقه 67 به گل رسیدند. روی حرکت خوب برناردسکی بود که توپ از سمت راست به محوطه جریمه کیه وو رسید و پس از یک رفت و برگشت، خدیرا با یک شوت محکم، دروازه حریف را باز کرد.

 

 

1279241

 

 

برتری یوونتوس بعد از این گل ادامه داشت اما چیزی نمانده بود که کیه وو در دقیقه 77 به گل تساوی برسد؛ اما واکنش عالی شزنی روی ضربه رادووانوویچ، مانع از باز شدن دروازه بیانکونری شد.

 

در دقایق پایانی باز هم این یوونتوسی ها بودند که توپ و میدان را در اختیار گرفتند و سرانجام در دقیقه 88 به گل دوم رسیدند. روی یک ارسال دیدنی از داگلاس کاستا به دهانه دروازه بود که ایگواین با ضربه سر کار را تمام کرد.

در دقایق پایانی اتفاق خاصی رخ نداد و بازی با برتری 2-0 یووه به پایان رسید.

دیدگاه‌ها