کد خبر : 1501590 | 10 بهمن 1396 ساعت 19:09 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

حسینی: سرمای هوا کار ذوب را سخت کرده بود

هافبک موفق ذوب آهن صعود تیمش را در جدال با نماینده هند سخت توصیف کرد و شرایط جوی را در عملکرد تیمش موثر دانست.

حسینی: سرمای هوا کار ذوب را سخت کرده بود

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا حسینی که با دو پاس گل در دیدار مقابل آیزاول ستاره تیمش محسوب می‌شد، در خصوص این بازی و صعود تیمش گفت: خدا را شکر بازی را خوب شروع کردیم اما متاسفانه روی غافلگیری در تنها موقعیت آنها گل دریافت کردیم و کار برای ما سخت شد.


وی ادامه داد: بازی می‌توانست خیلی ساده باشد. اما باید قبول کرد آنها تیم سختکوشی بودند و با پرس در زمین خودی کار را برای ما سخت کردند. یک مقدار هم دیدید که هوای سرد که منفی 4 درجه بود شرایط را سخت کرده بود و باید بگویم همه جای ما یخ زده بود. اما خوشبختانه توانستیم روحیه‌مان را حفظ کنیم و در نهایت به گل رسیدیم و صعود کردیم.


حسینی درباره تغییرات استادیوم فولادشهر و بازسازی چمن استادیوم گفت: جا دارد از مسوولان باشگاه، آقای آذری و دیگر کارکنان تشکر کنیم که امروز شرایط خوبی را شکل دادند و چمن کاملا مهیای این بازی بود.


هافبک ذوب درباره بازی هفته آینده مقابل نفت آبادان گفت: اکنون به دنبال ریکاوری بعد از بازی با آیزاول هستیم و بعد درباره شرایط دیگر بازی‌ها تمرکز خواهیم کرد.


وی در خصوص کیفیت حریف هندی گفت: طبیعی بود که تیمی از هندوستان آمده بود که به دنبال دفاع و سود بردن از ضدحملات باشد و به بخشی از هدف خود نیز رسید. ما نیز ذوب آهن بودیم و در زمین خودمان بازی می کردیم و توانستیم فشار را حفظ کنیم و در ادامه به گل رسیدیم و صعود کردیم. باید اینجا تشکر کنم از عوامل رسانه و تماشاگران که در این هوای سرد در استادیوم حاضر شدند و حامی بزرگ ما بودند.

دیدگاه‌ها