کد خبر : 1501597 | 10 بهمن 1396 ساعت 20:23 | 20.9K بازدید | 0 دیدگاه

امروز خیلی اذیت شدم؛

قلعه‌نویی: باید نگرش و نوع بازی خود را تغییر دهیم

امیرقلعه نویی از حفظ سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا ابراز خوشحالی کرد.

قلعه‌نویی: باید نگرش و نوع بازی خود را تغییر دهیم

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه‌نویی شامگاه پس از پیروزی سه بر یک تیمش مقابل آیزاول هند و صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، در مورد پیروزی در این مسابقه در جمع خبرنگاران گفت: ابتدا از سعید آذری و کارگران زحمتکشی که زمین چمن فولادشهر را آماده این بازی کردند تشکر می‌کنم. بازیکنان ذوب‌آهن چون این بازی حذفی بود و به دلیل شکست در جام حذفی کمی استرس داشتند، اما خوشبختانه سهمیه ایران را حفظ کردند.


وی با اشاره به سیستم تدافعی بازی حریف ادامه داد: بازی سختی داشتیم و فکر می‌کنم آیزاول با سیستم ۱۰-۰ بازی می‌کرد. موقعیت‌های ما تبدیل به گل نمی‌شد، اما در نهایت موفق شدیم آیزاول را شکست دهیم.


سرمربی تیم ذوب اهن در مورد سرمای شدید هوا در فولادشهر و تاثیر آن بر عملکرد بازیکنان خاطرنشان کرد: امروز واقعاً هم به دلیل سرمای هوا و هم به دلیل گل نشدن موقعیت‌های تیم اذیت شدم. از هواداران ذوب‌آهن که در این شرایط به ورزشگاه آمدند تشکر می‌کنم و حضورشان به اندازه ۱۰۰ هزار نفر ارزش داشت.


قلعه نویی در پایان با انتقاد از نگرش شاگردانش اینگونه صحبت هایش را خاتمه داد: دیدار امروز یکی از بازی‌های سخت ما بود. از بازیکنان گلایه دارم چون نباید حریف را دست کم می‌گرفتند. جام حذفی تجربه بدی برای ما بود و در بازی امروز هم توپ‌هایمان تبدیل به گل نمی‌شد. باید نگرش و نوع بازی خود را تغییر دهیم و بزرگ‌تر از این فکر کنیم. اگر در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به همین شیوه بازی کنیم، به مشکل برمی‌خوریم.

دیدگاه‌ها