کد خبر : 1501706 | 11 بهمن 1396 ساعت 11:00 | 27.2K بازدید | 0 دیدگاه

جپاروف ناآماده اما تاثیرگذار در استقلال

ستاره ازبکستانی در آبادان هم یکی از انتخاب های اصلی مربی آلمانی در ترکیب بود؛ بلکه با حضورش روند حرکتی تیم را تغییر دهد.

جپاروف ناآماده اما تاثیرگذار در استقلال

به گزارش "ورزش سه"، سرور جپاروف بعد از چند روز فیزیوتراپی و دوری از تمرینات گروهی در شرایطی بین مسافران استقلال به آبادان قرار گرفت که بنا به توصیه کادرپزشکی باید در آخرین جلسه تمرینی تیم تست های سلامتی را پشت سر می گذاشت؛ اما شرایط آب و هوایی تهران اجازه این تمرین را نداد تا شفر بالاجبار با ریسک بالا از این بازیکن کلیدی بهره ببرد.


جپاروف در بازی با صنعت نفت در دقایقی که با وجود آسیب دیدگی و دوری از تمرینات حضور داشت بازیکنی تاثیرگذار نشان داد به خصوص در 45 دقیقه نخست بازی که چندین بار با تیزهوشی و بازیسازی خود فرارهای دیدنی را برای وینگرهای چپ و راست همچنین تک مهاجم استقلال رقم زد تا در روزی که اصلا شرایط بدنی خوبی نداشت و از فرم مطلوب همیشگی دور بود، باز هم ارزش های خود را به رخ بکشد.


سرمربی آلمانی در نیمه دوم با وجود این که تمایلی برای تعویض این بازیکن نداشت، نزدیک به 20 دقیقه با شرایط نه چندان مناسب او در زمین کنار آمد؛ اما یک دقیقه بعد از این که آبادانی ها به گل رسیده و اختلاف را به حداقل رساندند، شفر دستور تعویض او با فرشید باقری را داد تا با خروج جپاروف نظم حرکتی و تهاجمی استقلال تحت الشعاع قرار بگیرد.


حال در فاصله چند روز تا بازی حساس با ذوب آهن و بازگشت دوباره این ستاره ازبک به اصفهان باید منتظر ماند و دید سرور می تواند شرایط بدنی خود را ریکاوری کرده و به بازیکنی 90 دقیقه ای در ترکیب اصلی تبدیل شود یا نه؟ اتفاقی که می تواند روی عملکرد شاگردان شفر در مقابل تیم سرحال ذوب آهن با خط میانی قدرتمندی که دارد تاثیر مستقیم بگذارد.

دیدگاه‌ها