کد خبر : 1501816 | 11 بهمن 1396 ساعت 18:00 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با کوریره دلو اسپورت

آنچلوتی: شرایط برای هدایت آتزوری مهیا نیست

از کارلو آنچلوتی که فعلا بدون تیم است، به عنوان یکی از شانس های هدایت تیم ایتالیا یاد می شود.

آنچلوتی: شرایط برای هدایت آتزوری مهیا نیست

به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی تأکید کرد تا زمانی که تکلیف ریاست فدراسیون فوتبال ایتالیا و برنامه‌های این سازمان برای آینده مشخص نشود، تمایلی به هدایت تیم ملی ایتالیا نخواهد داشت و ترجیح می‌دهد که منتظر دریافت پیشنهاد از یک تیم باشگاهی بماند.

 

 

1244133

 

 

سرمربی سابق میلان که در ابتدای فصل جاری از هدایت بایرن مونیخ برکنار شد، به عنوان یکی از کاندیداهای اصلی هدایت آتزوری پس از اخراج جامپیرو ونتورا محسوب می‌شود و بیکار بودنش هم این اجازه را به او می‌دهد. این داستان اما تا قبل از هفته جاری بود که گفته می‌شد چهره جانشین کارلو تاوکیو رئیس سابق فدراسیون فوتبال ایتالیا مشخص می‌شود، اتفاقی که باز هم رخ نداد.

 

آنچلوتی با اشاره به نابسامانی موجود در نهاد حاکم بر فوتبال ایتالیا، در پاسخ به سؤال خبرنگار نشریه کوریره دلواسپورت مبنی بر اینکه آیا برنامه‌ای برای قبول هدایت آتزوری دارد یا خیر، گفت:« جواب من این است؛ فدراسیون فوتبال ایتالیا با کمک کمیته ملی المپیک ایتالیا باید ساختار جدیدی را برای فوتبال ایتالیا تعریف کنند. بعد از آن تصمیم‌گیری‌های لازم صورت خواهد گرفت.

من اما پای حرف قبلی‌ام هستم. من ابتدا نیاز دارم که همه چیز شفاف شود، آن وقت می‌توانیم درباره این مسائل صحبت کنیم؛ اگرچه در حال حاضر هدف من هدایت یک تیم باشگاهی است.»

 

کارلتو در پاسخ به این سؤال که آیا باشگاه خاصی را مد نظر دارد، تأکید کرد:« من هنوز نمی‌دانم. چیزی مشخص نیست. باید یکی دو ماه دیگر هم صبر کنیم. لیگ قهرمانی به زودی دوباره آغاز می‌شود و تا زمانی که قوانین این رقابت‌ها عوض نشود، تنها یک تیم است که می‌تواند این تورنمنت را ببرد. در این شرایط سایر تیم‌ها چه کار می‌کنند؟»

دیدگاه‌ها