کد خبر : 1502006 | 12 بهمن 1396 ساعت 18:41 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

دوئل کاپیتان‌های سابق استقلال؛ صفرِ صفر!

دیدار تیم های گسترش و سیاه جامگان در حالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که رضا عنایتی سرمربی مشهدی ها بود و آندو تیموریان نیز کاپیتان نماینده تبریز.

به گزارش "ورزش سه"، البته این دو مدت زیادی در استقلال هم تیمی نبودند اما یکی از اصلی ترین بازیکنان این تیم در دهه ۸۰ و ۹۰ محسوب میشوند. بازیکنانی که سال ها با پیراهن استقلال به میدان رفته و افتخارات زیادی کسب کرده اند اما روزگار فوتبال، یکی را به شمال غرب برده و دیگری را به شرق کشور.

 

عنایتی وظیفه حفظ سیاه جامگان در لیگ را دارد. زمانی او با ابومسلم به فوتبال ایران معرفی شد و حالا میخواهد تیمی را در لیگ حفظ کند که حداقل از رنگ لباس، شباهت زیادی به این باشگاه تاریخی دارد. آندرانیک نیز حالا میدان دار تیم گسترش فولاد است. او در هفته های اخیر درخشش خوبی داشته و با استفاده از تجربیات دوران فولام و بولتون، موفق به ثبت نمایش های قابل قبول در تیم فیروز کریمی شده است. کسی که یک دهه قبل به نیمکت استقلال هم رسید اما توفیق چندانی با این تیم بزرگ نداشت.

 

جدال این ها در بنیان دیزل علاوه بر نداشتن گل، موقعیت خطرناک چندانی نیز نداشت و میتوان گفت، سیاه جامگان برای بقا در لیگ و گسترش برای صعود به رده های بالایی، باید بیش از این ها تلاش کند و بیش از این ها، حمله کند.

 

1280369

دیدگاه‌ها