کد خبر : 1502283 | 13 بهمن 1396 ساعت 21:58 | 61.8K بازدید | 0 دیدگاه

خبر بد سرمربی اینتر در مورد مائورو ایکاردی

لوچانو اسپالتی، سرمربی اینتر اذعان داشت مائورو ایکاردی در دیدار مقابل کروتونه غایب خواهد بود.

خبر بد سرمربی اینتر در مورد مائورو ایکاردی

 

به گزارش "ورزش سه"، اینتر هفته هاست در کسب حتی یک پیروزی هم ناکام بوده و حالا اسپالتی بدون ایکاردی کار آسانی برای بازگشت به جاده پیروزی نخواهد داشت.

 

1276508

 

اسپالتی گفت: "ایکاردی؟ او به علت مشکلات عضلانی در لیست اینتر حضور ندارد و اگرچه او علاقمند بود در مقابل هواداران به میدان برود؛ اما این اتفاق رخ نخواهد داد. ما می توانستیم به دنبال راه حل های سریع برای ایکاردی باشیم؛ اما ترجیح دادیم امنیت را رعایت کنیم و در دیدار برابر کروتونه ادر بازی خواهد کرد.

 

آیا انتظار داشتم بازیکنان بیشتری راهی اینتر شوند؟ شرم واقعی این است که قادر به کنترل ایجاد امیدواری های کاذب که موجب ناامیدی می شود، نباشیم.

 

پاستوره؟ من هرگز در مورد او صحبت نکرده ام، زیرا این انتقال تقریبا غیرممکن به نظر می رسید و تفاوت زیادی بین دستمزدهای ما و PSG وجود دارد. اگر میخواهید بازیکنی مانند پاستوره را جذب کنید که بیشتر از همه بازیکنان ما دستمزد بگیرد، ابتدا باید به اعداد نگاه کنید. با این حال، رافینیا تقریبا مشابه ویژگی های پاستوره را داراست. ایکاردی تا به حال بدون احتساب پنالتی ها 14 گل زده که 5 تای آنها روی پاس گل‌های پریشیچ بوده است."

دیدگاه‌ها