کد خبر : 1502660 | 15 بهمن 1396 ساعت 16:09 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

خط هافبک ذوب آهن در حد انتظارات قلعه نویی نبود؛

قلعه‌نویی در انتظار نیمه دوم متفاوت

امیرقلعه نویی با تغییراتی که در ترکیب تیم خود ایجاد کرده، امیدوار است نیمه دوم متفاوتی را از شاگردانش ببیند.

قلعه‌نویی در انتظار نیمه دوم متفاوت 

به گزارش "ورزش سه"، نیمه ی اول دیدار دو تیم ذوب آهن و استقلال تهران در شرایطی با یک گل به سود شاگردان وینفرد شفر در ورزشگاه فولادشهر خاتمه یافت که استقلالی ها نمایش بسیار بهتر و روان تری نسبت به میزبان خود ارائه دادند و با یک گل به رختکن رفتند.


امیرقلعه نویی که به هیچ وجه از نمایش شاگردانش به خصوص در میانه میدان راضی نبود و تک موقعیت آنها نیز روی یک ضربه ایستگاهی و ضربه سر تبریزی به دست آمد، در دقیقه 34 اقدام به تعویض محمد ستاری با قاسم حدادی فر کرد تا نبض میانه میدان را در اختیار بگیرد و بوحمدان نیز به سمت چپ خط دفاعی رفت تا جایگزین ستاری شود.


با شروع نیمه دوم نیز ربیع عطایا جایگزین مرتضی تبریزی شد که در نیمه اول نمایش خوبی به عنوان وینگر راست سبزپوشان نداشت تا عدم رضایت خود را از شاگردانش به وضوح نشان دهد. 


با این شرایط انتظار می رود تعویض سوم قلعه نویی مهدی رجب زاده باشد که سابقه ی خوبی در گلزنی به آبی پوشان پایتخت دارد.


گفتنی است پیش از آغاز نیمه دوم شاگردان قلعه نویی زودتر از استقلالی ها که با تاخیر چند دقیقه ای وارد زمین شدند، به میدان آمدند و زیر نظر مربی پرتغالی خود به انجام کارهای کششی پرداختند و حلقه ی اتحادی نیز تشکیل دادند که قاسم حدادی فر با صحبت های خود بازیکنان را برای شروع نیمه دوم آماده کرد.


قلعه نویی امیدوار است با تغییراتی که در ترکیب تیم خود ایجاد کرده است، نیمه ی دوم متفاوتی را تجربه کند.

دیدگاه‌ها