کد خبر : 1503365 | 18 بهمن 1396 ساعت 12:22 | 17.9K بازدید | 0 دیدگاه

هر داور برای خودش قانون درست کرده و قضاوت می‌کند

اسدی: چرا داور مرا از بازی پرسپولیس محروم کرد؟

کاپیتان نفت آبادان بابت محرومیتش از بازی حساس این تیم مقابل پرسپولیس به شدت عصبانی است.

اسدی: چرا داور مرا از بازی پرسپولیس محروم کرد؟

به گزارش "ورزش سه"، مرتضی اسدی با گلایه از عملکرد داوران در دو دیدار اخیر مقابل استقلال تهران و فولاد خوزستان، غیبتش در این دیدار را ناجوانمردانه توصیف می‌کند. او در گفتگو با ایلنا درباره غیبت در این بازی گفت: متاسفانه دو بازی است که داوران تیم ما را خیلی اذیت می کنند و نمی دانم چه کسی باید پاسخگو باشد. در دیدار آخر مقابل فولاد بازی برده مساوی شد. امسال سال جام جهانی هست و همه تلاش می کنند تا بهترین نمایش خود را داشته باشند اما داوری بسیار افت کرده و نه تنها ما بلکه خیلی از تیمهای لیگ شاکی و معترض هستند.


مرتضی اسدی با انتقاد از داوری دیدار هفته گذشته مقابل فولاد گفت: داور بازی ما با فولاد به راحتی برد را از ما گرفت. من کلا دو خطا انجام دادم که آنها هم اصلا خطا نبود اما بابت هر دو کارت داد و در نهایت از زمین اخراج شدم. من او را هرگز نمی بخشم چرا که در یکی از مهمترین بازی های فصل همراه تیمم نیستم. در جام حذفی هم با اینکه آقای فغانی یکی از بهترین داوران فوتبال ما است اما تصمیماتش برد را از ما گرفت و اجازه نداد فینالیست شویم. شما ببینید ما چه مسیری را گذراندیم تا به نیمه نهایی رسیدیم. بردن سپاهان و پرسپولیس در خانه‌شان اصلا کار ساده‌ای نیست. در بین 126 تیم به جمع 4 تیم پایانی رسیدیم اما با چند تصمیم اشتباه حق‌مان ضایع شد.


کاپیتان صنعت نفت در ادامه درباره بازی با پرسپولیس گفت: بچه ها در وضعیت خوبی هستند و ان شالله غیبت من کوچکترین آسیبی به تیم نمی‌زند. تنها نگرانی من این است که با حضورم در ترکیب، دست سرمربی برای انتخاب 11 نفر بازتر بود. داوران برای خودشان سلیقه‌ای کار می‌کنند. یک جا می‌گویند قربانی پشت به دروازه‌بان ما بوده و برخورد صورت گرفته آن وقت در بازی با فولاد مسعود ابراهیم‌زاده هم همین شرایط را داشت و توپ بعد از برخورد به سرش، ناخوداگاه به دستش برخورد کرد و داور اعلام پنالتی کرد. هر داور برای خودش قانون درست کرده و قضاوت می‌کند.


اسدی در پایان گفت: در بازی با استقلال شرمنده هواداران شدیم و هیچ کدام نمی‌توانستیم از روی زمین بلند شویم. اما باور کنید ما فقط می توانیم با تیم مقابل رقابت کنیم. الان شرایط به گونه ای شده باید با داور هم بجنگیم؛ با تماشاگران تیم حریف هم بجنگیم و همین مساله توان‌مان را کاهش می‌دهد. ان‌شالله هواداران بی‌نظیر آبادانی امروز هم ورزشگاه را پر کنند تا با تدابیر آقای کمالوند سه امتیاز را به آنها هدیه بدهیم و بهترین نتیجه ممکن را بگیریم و در نهایت لیگ برتر را با رده‌ای خوب و آبرومند به اتمام برسانیم.

دیدگاه‌ها