کد خبر : 1503672 | 19 بهمن 1396 ساعت 15:55 | 29.4K بازدید | 0 دیدگاه

امری: اینگونه مشکل نیمار و کاوانی را حل کردم

با آمدن نیمار به پی اس جی، ادیسون کاوانی دیگر پشت ضربات پنالتی نمی ایستد.

امری: اینگونه مشکل نیمار و کاوانی را حل کردم

به گزارش "ورزش سه"، البته در شروع کار شرایط کمی پیچیده شد چرا که کاوانی موافق پنالتی زدن نیمار نبود و در بازی با لیون بر سر همین موضوع دو بازیکن با هم درگیری لفظی نیز پیدا کردند. کمی بعد اعلام شد که نیمار مسئول اول زدن پنالتی هاست، هرچند که در برخی بازی ها فوق ستاره برزیلی پنالتی را به کاوانی واگذار کرده است.

 

 

1281980

 

 

اونای امری در مصاحبه اختصاصی با مارکا در مورد چگونگی حل این معضل پاسخ جالبی داد:« در لورکا بازی می کردم و در آن مقطع، آیتور هوگون هم تیمی من بود. بازیکنی که در دسته دوم اسپانیا یک ستاره محسوب می شد و پنالتی ها را نیز خودش می زد. زمان گذشت و من مربی لورکا شدم و هوگون بازیکن من.

در آن مقطع باید تصمیم دشواری می گرفتم. هوگون دوست من بود ولی دیگر کارایی گذشته را نداشت و تصمیم گرفتم که پنالتی ها را بازیکن دیگری بزند. او به شدت از دست من عصبانی شد؛ ولی تصمیم من تغییر نکرد.

از آن موقع همیشه مصلحت تیمی و تصمیم شخصی خودم که روی آن اعتقاد راسخ داشتم را به هر چیز دیگری ترجیح داده ام. اوایل آمدن نیمار تصمیم بر این شده بود که این دو، خودشان در مورد اینکه چه کسی پنالتی بزند تصمیم گیری کنند و همه دیدید که در یک بازی بین شان اختلاف پیش آمد. سپس خودم وارد عمل شدم و تصمیمی گرفتم که همه مجبور به پذیرشش شدند(اینکه نیمار پنالتی ها را بزند.)

 

 

دیدگاه‌ها