کد خبر : 1504131 | 21 بهمن 1396 ساعت 11:27 | 23K بازدید | 0 دیدگاه

مدیران حق دارند ناراحت باشند

عنایتی: استعفا دادم تا شاید بدشناسی‌هایمان تمام شود

سرمربی مشکی پوشان می گوید از سمت خود استعفا داد تا شاید بدشناسی ها دست از سر این تیم بردارد.

عنایتی: استعفا دادم تا شاید بدشناسی‌هایمان تمام شود

رضا عنایتی در این باره به "ورزش سه" گفت: ما واقعا در این مدت بدشناس بودیم و به گواه بسیاری از کارشناسان بازی های خوبی انجام دادیم. شما همین بازی روز گذشته ما برابر پیکان را ببینید، بیش از 7 موقعیت صد در صد گل داشتیم و پیکان حتی نیمه زمین هم جلو نیامد؛ ولی با چند اشتباه بچه گانه گل دریافت کردیم.


او در مورد استعفایش هم گفت: در هر بازی بیش از 5 موقعیت صد در صد گل را از دست می دهیم و من هم استعفا دادم تا شاید بدشناسی ها دست از سر تیم بردارد و سرمربی جدید بتواند کاری کند که مهاجمان بتوانند از موقعیت هایشان استفاده کنند. 


سرمربی مشکی پوشان در مورد عدم استفاده از مهاجم گرجستانی تیمش هم گفت: ما مهاجم گرجستانی را گرفتیم که بتواند مشکلات گلزنی را حل کند؛ اما او هم 2 روز مانده به بازی با پیکان گفت که پایش درد می کند و نمی تواند بازی کند. این هم از شانس من است و امیدوارم برای سرمربی جدید این اتفاق ها نیفتد.


عنایتی در پاسخ به این سوال که آیا هیئت مدیره با استعفای او موافقت کرده است یا نه هم گفت: من اصلا حرفی با آنها نزده ام و نمی دانم آیا با استعفایم موافقت شده است یا نه. مدیران تیم دارند از جیبشان هزینه می کنند و حق دارند از این نتایج ناراحت باشند و من هم استعفا دادم تا دست آنها باز باشد.

دیدگاه‌ها