کد خبر : 1504279 | 21 بهمن 1396 ساعت 21:22 | 76.3K بازدید | 3 دیدگاه

آنچلوتی یا انریکه در راه لندن؛

آخرین ابتکار هواداران آرسنال برای جدایی ونگر!

به نظر می رسد پایان دوران آرسن ونگر، سرمربی فرانسوی آرسنال نزدیک باشد.

آخرین ابتکار هواداران آرسنال برای جدایی ونگر!

 

به گزارش "ورزش سه"، شکست امروز 0-1 برابر تاتنهام در دربی شمال لندن باعث شد انتقادها از ونگر به اوج برسد و حالا توپچی ها با یک بازی بیشتر نسبت به لیورپول رده چهارمی، 6 امتیاز از این تیم کمتر داشته و عملا شانس زیادی برای صعود به لیگ قهرمانان برای دومین سال متوالی ندارند.

 

1282526

 

ونگر که در جریان بازی و خصوصا اواخر مسابقه از فرصت سوزی های مهاجمانش به شدت ناراضی بود، در پایان دیدار امروز اعتراف کرد که اگرچه این تیم به مبارزه ادامه خواهد داد، اما آرسنال شانس زیادی برای صعود به لیگ قهرمانان ندارد.

 

اما اخبار حاکی از آن است که هواداران آرسنال در اقدامی هماهنگ در شبکه های اجتماعی به صورت یکپارچه خواهان جدایی ونگر و حضور کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی و سابق بایرن مونیخ روی نیمکت تیم خود شده اند. در توئیت هایی فراوان، هواداران آرسنال از آنچلوتی خواسته اند هدایت توپچی ها را بر عهده بگیرد تا ونگر از این تیم جدا شود.

 

آنچلوتی در اواخر سال قبل از بایرن اخراج شد و از آن مقطع هدایت تیمی را بر عهده نداشته است و شاید در حال حاضر بهترین گزینه بدون تیم به شمار می آید.

 

1282579

 

کارلو انچلوتی امروز در استادیوم ومبلی برای تماشای دیدار آرسنال برابر تاتنهام حاضر شده بود و حضور او در لندن شایعات در مورد آینده ونگر را افزایش داده است.

 

همچنین دیروز کوریره دلا اسپورت در گزارشی ادعا کرد لوییس انریکه، سرمربی سابق بارسا نیز یکی از گزینه هاست؛ اما با توجه به پیشنهاد چلسی، اولویت انریکه حضور در جمع آبی های لندن خواهد بود.

 

پس با این تفاسیر، به نظر می رسد صبر هواداران آرسنال در مورد ونگر دوباره به سر آمده و شاید تنها فتح لیگ اروپا یا شکست سیتیزن ها در فینال جام اتحادیه، اقامت پروفسور را برای یک سال دیگر تمدید کند.

دیدگاه‌ها