کد خبر : 1504483 | 22 بهمن 1396 ساعت 22:45 | 57.3K بازدید | 0 دیدگاه

نخستین حضور ۲ بازیکن ایرانی در کنار هم؛

نجات المپیاکوس از باخت با گلزنی حاج‌صفی

المپیاکوس با گلزنی مدافع ملی‌پوش ایرانی خود در لحظات پایانی از شکست برابر آترومتیوس نجات پیدا کرد.

نجات المپیاکوس از باخت با گلزنی حاج‌صفی

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار ماقبل پایانی هفته بیست و یکم سوپر لیگ یونان تیم المپیاکوس که برای نخستین بار بعد از نیم‌فصل دوم احسان حاج‌صفی و کریم انصاری‌فرد را به طور همزمان در ترکیب داشت، از ساعت ۲۱ امشب در ورزشگاه پریستری مهمان آترومتیوس بود.


آترومیتوس که در دور رفت به برتری یک بر صفر در خانه المپیاکوس رسیده بود، امشب هم در آستانه دومین برد متوالی برابر این تیم قرار داشت و تا ثانیه‌های پایانی با نتیجه ۲ بر یک از یاران انصاری‌فرد و حاج‌صفی پیش افتاده بود، اما اعلام یک پنالتی نتیجه جدال حساس تیم‌های سوم و چهارم جدول را تغییر داد.

 

1282829

 

1282827


در حالی که پیش‌بینی می‌شد کریم انصاری‌فرد مثل همیشه پشت ضربه پنالتی المپیاکوس بایستد و آمارش در صدر جدول گلزنان را بهتر کند اما جورجویچ، دیگر مهاجم این تیم برای زدن توپ اقدام کرد که شوت او را جیاننیوتیس، دروازه‌بان آترومیتوس گرفت ولی در برگشت کاراسالیدیس، بازیکن این تیم به دنبال دفع توپ بود که احسان حاج‌صفی در محوطه ۶ قدم آن را گل کرد تا گل تساوی‌بخش تیمش را در دقیقه ۱+۹۰ به ثمر رساند.


حاج‌صفی در نیم‌فصل اول یک گل در سوپر لیگ و یک گل در جام حذفی یونان برای پانیونیوس زده بود، اما در دور برگشت که در المپیاکوس عضویت داشت تنها در یک بازی جام حذفی به میدان رفت و در ۶ دیدار گذشته این تیم دو بار نیمکت‌نشین و چهار بار دور از فهرست مسابقات بود ولی امشب در بازگشت درخشان‌اش به ترکیب المپیاکوس، توانست کار بزرگی انجام دهد و اجازه ندهد پنجمین شکست فصل تیمش رقم بخورد.


المپیاکوس در شبی که احسان حاج‌صفی و کریم انصاری‌فرد را تا پایان مسابقه در زمین داشت، ۴۳ امتیازی شد و همچنان در رده سوم جدول سوپر لیگ یونان ماند.

 

1282828

دیدگاه‌ها