کد خبر : 1504588 | 23 بهمن 1396 ساعت 13:45 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

نویل: مورینیو باید فصل بعد قهرمان لیگ شود

گری نویل، اسطوره باشگاه منچستریونایتد معتقد است که ژوزه مورینیو تا فصل آینده باید قهرمان لیگ برتر شود.

نویل: مورینیو باید فصل بعد قهرمان لیگ شود

به گزارش "ورزش سه"، لغزش روز گذشته یونایتد بار دیگر اختلاف آنها با صدرنشین یعنی سیتی را افزایش داد و حالا آنها شرایط دشواری پیش رو دارند. یونایتد می‌داند که این فصل قادر به کسب قهرمانی نخواهد بود و حالا گری نویل مدعی شد که مورینیو در فصل سومش باید قهرمان لیگ برتر شود.

 

 

1277247

 

 

او گفت:" تیم از لحاظ استعدادهای فردی توانایی بالایی دارد؛ ولی اینکه این استعدادها هماهنگ شوند، کار مورینیو در چند ماه پیش روست. باید آنها را به یک تیم تبدیل کند. آنها مثل تیمی هستند که پنج درصد ضعیف تر از آنچه باید، بازی می‌کنند. این کاریست که ژوزه مورینیو باید انجام دهد. او باید این استعدادها را به یک تیم قدرتمند تبدیل کند که می‌تواند جام ببرد. فصل بعد، فصل سوم مورینیو خواهد بود و در فکر همه این موضوع هست که او فصل آینده باید قهرمان لیگ شود. آنها باید از حالا آماده این کار شوند.

 

فکر می‌کنم یونایتد در این فصل دوم خواهد شد و در جام حذفی و چمپیونزلیگ نیز به جنگیدن ادامه خواهد داد، بنابراین اهداف زیادی هنوز برای تیم باقی مانده است؛ ولی آنها اشتباهات مشخص و واضحی دارند. در بعضی دقایق بازی افت می‌کنند، موقعیت زیاد از دست می‌دهند و باید از این جهت بهتر کار کنند."

دیدگاه‌ها