کد خبر : 1504632 | 23 بهمن 1396 ساعت 16:05 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

آلومینیوم اراک 2 ماشین سازی 2؛

بازگشت شگفت انگیز اراکی ها مقابل ماشین سازی

تیم فوتبال آلومینیوم اراک در شرایطی که تا دقایق پایانی با 2 گل از میهمان خود عقب افتاده بود، موفق شد در کمال شگفتی بازی را به تساوی بکشد.

بازگشت شگفت انگیز اراکی ها مقابل ماشین سازی

به گزارش "ورزش سه"، هفته بیست و سوم رقابت های لیگ یک امروز با برگزاری 4 دیدار دنبال شد و در یکی از این مسابقات تیم فوتبال آلومینیوم اراک در خانه میزبان شاگردان عباس آقایی بود و در پایان و در شرایطی که ماشین سازی تبریز فاصله ای با کسب پیروزی در این مسابقه نداشت، با 2 گل دقایق پایانی شاگردان حامد بصیری با یک امتیاز اراک را ترک کرد.


این مسابقه عجیب تا دقیقه 95 با نتیجه 2 بر صفر و با گل های حسین قره داغی در دقیقه 5 و سعید مهری در دقیقه 87 به سود تیم ماشین سازی پیگیری می شد، که شاگردان حامد بصیری بازگشتی شگفت انگیز به مسابقه داشتند و توانستند با دو گل سجاد آقایی و حمید غلامی در دقایق 95 و 96 بازی را به تساوی بکشانند تا دراماتیک ترین بازی هفته رقم بخورد.


3 امتیاز این مسابقه می توانست جهشی عالی برای تیم ماشین سازی تبریز باشد ولی با کسب تساوی دو تیم در کمر کش جدول باقی ماندند. ماشین سازی با 27 امتیاز در رتبه 12 ام قرار گرفت و آلومینیوم اراک هم 25 امتیازی در رتبه ی چهاردهم قرار دارد و باید منتظر برگزاری سایر بازی ها باشند.

دیدگاه‌ها