کد خبر : 1504880 | 24 بهمن 1396 ساعت 16:00 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

ملوان 3 – نساجی قائمشهر صفر

لیگ یک/ نساجی دومین دربی شمالی ها را هم باخت

رقابت های هفته بیست و سوم لیگ فوتبال دسته یک امروز با برگزاری 5 بازی به پایان رسید.

لیگ یک/ نساجی دومین دربی شمالی ها را هم باخت

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی های مهم امروز، تیم های ملوان بندر انزلی و نساجی مازندران دربی شمال کشور را در شهر انزلی و ورزشگاه تختی برگزار کردند.

 

ملوان میزبان این بازی را با برتری آغاز کرد و در همان ابتدا موفق شد با گل بابک مرادی از میهمان پیش بیفتد. نساجی در ادامه برای جبران گل خورده شکل تهاجمی پیدا کرد و چند موقعیت به دست آورد اما دومین گل نیمه اول بازی هم وارد دروازه این تیم شد. شهریار مقانلو پاس رو به جلوی هم تیمی خود را در دقیقه 43 بازی تبدیل به گل کرد تا میزبان با خیالی آسوده به رختکن برود. در نیمه دوم هم ملوانی ها خوب کار کردند و در دقیقه 51 بازهم روی یک حرکت از جناحین دفاع نساجی موقعیتی خطرناک ایجاد کردند. این توپ توسط مجید بهروزی، مدافع نساجی، به اشتباه وارد دروازه مازندرانی ها شد تا یک پیروزی قاطع برای ملوان رقم بخورد. تیم نساجی پس از اینکه در بازی قبلی مقابل خونه به خونه بابل شکست خورد، امروز هم مقابل یک تیم شمالی دیگر مغلوب شد تا روند ناموفق مقابل تیم های شمالی را ادامه دهد.

 

شاگردان مهابادی در حالی با 39 امتیاز به رده پنجم جدول سقوط کردند که فرصت ماندن در رده چهارم و هم امتیاز شدن با تیم دوم جدول را داشتند. ضمنا در حال حاضر تیم اکسین هم اگر در مقابل شهرداری ماهشهر پیروز شود، جای نساجی را در رتبه پنجم جدول می گیرد.

 

در سمت مقابل شاگردان نادر دست نشان با این پیروزی پرگل 35 امتیازی شدند و به رده هشتم جدول صعود کردند. با این روند از دست رفتن امتیازات که تیم های بالانشین در هفته های اخیر داشته اند، ملوانی ها هم امیدوار هستند که بتوانند خود را به جمع مدعیان صعود به لیگ برتر اضافه کنند.

دیدگاه‌ها