کد خبر : 1504972 | 24 بهمن 1396 ساعت 20:24 | 36K بازدید | 0 دیدگاه

ربیع‌خواه: به دنبال پیراهن ژاوی نمی‌روم

هافبک تیم پرسپولیس پس از پایان بازی درباره پیروزی این تیم مقابل نسف قارشی اظهار نظر کرد.

ربیع‌خواه: به دنبال پیراهن ژاوی نمی‌روم

به گزارش "ورزش سه"، محسن ربیع خواه پس از پیروزی پرسپولیس مقابل نسف قارشی اظهار داشت: اولین بازی در هر تورنمنتی مهمترین بازی است. ما هم گام اول را خداراشکر با حمایت هواداران محکم برداشتیم و بازی را با نتیجه خیلی خوبی پشت سر گذاشتیم. دست هواداران درد نکند که در این هوا ما را تنها نگذاشتند و خیلی مردانگی کردند.


او درباره قهرمانی احتمالی در لیگ گفت: لیگ هنوز تمام نشده و امیدواریم تا جایی که امکان دارد امتیازات را جمع کنیم و در آسیا هم از تجربه پارسال استفاده کنیم و حداقل بتوانیم عملکرد سال قبل را تکرار کنیم.


ربیع خواه در خصوص تقابل هفته بعد با ژاوی هرناندز در دیدار مقابل السد اظهار داشت: همه تمرکز من تا امروز روی بازی با نسف بود و از امشب به بازی السد فکر می کنم. امیدوارم در بازی بعدی هم خوب کار کنیم. بازی مقابل ژاوی هم یک افتخار برای من خواهد بود چرا که او افتخارات زیادی در دنیای فوتبال دارد و من سعی می کنم مقابل او بهترین عملکرد را داشته باشم.


او در پایان درباره اینکه ژاوی اسطوره تیم مورد علاقه اش است و آیا به دنبال پیراهن او می رود یا خیر گفت: بله این یک اتفاق ویژه است اما به دنبال گرفتن لباس ژاوی نخواهم رفت.

دیدگاه‌ها