کد خبر : 1505963 | 29 بهمن 1396 ساعت 16:42 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

ایران‌جوان بوشهر 0 خونه به خونه بابل 2

لیگ یک/ روند صعودی خونه‌به‌خونه ادامه دارد

شاگردان دراگان اسکوچیچ در بازی امروز خود توانستند در خانه حریف با دو گل به برتری برسند تا خود را به رده دوم جدول رده بندی برسانند.

لیگ یک/ روند صعودی خونه‌به‌خونه ادامه دارد

به گزارش "ورزش سه"، تیم خونه به خونه بابل که در هفته های اخیر روند موفقیت آمیزی را پشت سر گذاشته بود در دیدار هفته بیست و چهارم خود برابر ایرانجوان بوشهر قرار گرفتند و توانستند با دو گل به برتری برسند. آنها که هفته هاست با پیروزی برابر رقیبان خود پله به پله جایگاه خود را ارتقا دادند در نیمه اول نتوانستند به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل دست پیدا کنند. این نتیجه در پایان نیمه اول در حالی به دست آمد که هر دو تیم حملات فراوانی روی دروازه یکدیگر داشتند. 


در نیمه دوم نیز به مانند 45 دقیقه ابتدایی بوشهری ها نمی خواستند تیم بازنده لقب بگیرند و به همین دلیل روی دروازه بابلی ها حملاتی را ترتیب می دادند و در طرف دیگر نیز بازیکنان خونه به خونه با ضدحملات خطرناک خود هر از گاهی دروازه میزبان را با خطر روبرو می کردند تا اینکه در دقیقه 69 توسط محمد قریشی به اولین گل خود در این دیدار رسیدند. پس از این گل حملات ایران جوان بیش از پیش شد و این تیم چندین بار تا آستانه فروریختن دروازه تیم مهمان پیش رفت اما نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه باز هم این خونه به خونه بود که توانست گلزنی کند. آنها در دقیقه 4+90 توسط مهدی خیری به دومین گل خود در این دیدار دست پیدا کردند تا همچنان به روند صعودی خود ادامه دهند. 


شاگردان اسکوچیچ پس از کسب سه امتیاز دیدار امروز توانستند 45 امتیازی شوند و خود را به رتبه دوم جدول رده بندی لیگ دسته اول برسانند. در طرف دیگر ایران جوانی ها با شکست در بازی امروز همچنان 21 امتیازی باقی ماندند تا در رده شانزدهم جدول قرار بگیرند.

دیدگاه‌ها