کد خبر : 1506547 | 02 اسفند 1396 ساعت 09:54 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

قضاوت داور رکوددار در تبریز

کرمانشاهی دوئل کریمی و جلالی را سوت می زند

دیدار تیم های گسترش فولاد و پیکان از هفته بیست و چهارم لیگ برتر با قضاوت رضا کرمانشاهی برگزار خواهد شد.

کرمانشاهی دوئل کریمی و جلالی را سوت می زند 

به گزارش" ورزش سه"، رضا کرمانشاهی داور 39 ساله اهل تهران یکی از دیدارهای هفته بیست و چهارم بین تیم های گسترش فولاد و پیکان را قضاوت خواهد کرد. در این بازی رضا سخندان و بابک عباسقلی زاده کمک های او هستند. ناظر این بازی هم ابراهیم میرزابیگی خواهد بود.


کرمانشاهی امسال در 6 بازی قضاوت کرده که یکی از جنجالی ترین بازی هایش، دیدار دو تیم استقلال و پارس جنوبی جم در هفته بیست و یکم بود که با سوت های مشکوک خود تاثیر زیادی در روند و نتیجه بازی داشت. اعلام دو ضربه پنالتی به سود دو تیم که هیچکدام مورد تایید کارشناسان قرار نگرفت و یک اخراج برای پارسی ها باعث شد در پایان بازی مهدی تارتار اعتراض های زیادی را به عملکرد او داشته باشد.


به نظر می رسید بعد از این حواشی کرمانشاهی چند هفته ای از میادین دور باشد و کمیته داوران قضاوتی را به او محول نکند؛ اما این داور جوان بعد از یک هفته استراحت باز هم در فهرست داوران قرار گرفت و ششمین قضاوت خود را در این فصل با حضور در اصفهان و سوت زدن بازی سپاهان و نفت تهران تجربه کرد. حالا این داور تهرانی قرار است با قضاوت بازی تیم های گسترش فولاد و پیکان، دوئل فیروز کریمی و مجید جلالی را سوت بزند.


پیش از این کرمانشاهی در دیدار سایپا و مشکی پوشان نیز بعد از اخراج علی قلی زاده و کیوان امرایی، علی دایی را هم اخراج کرد تا سرمربی سایپا به شدت به نحوه قضاوت او معترض باشد. کرمانشاهی در 6 دیداری که در لیگ هفدهم سوت زده 4 بار اعلام پنالتی کرده، 22 کارت زرد داده و 4 بازیکن را نیز اخراج کرده تا صاحب رکورد جالب توجهی باشد. با این آمار می توان او را پرکارترین داور لیگ هفدهم نامید.


دیدار دو تیم گسترش فولاد و پیکان ساعت 15 روز جمعه در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها