کد خبر : 1506595 | 02 اسفند 1396 ساعت 12:11 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

مربیان مرد به کمک شهرزاد مظفر می‌روند؟

یک جای خالی روی نیمکت هدایت فوتسال زنان

تیم ملی فوتسال زنان برخلاف دوره قبلی هیچ کدام از مربیان مرد را در کنار خود نمی بیند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال زنان ایران که در چند ماه اخیر با هدایت شهرزاد مظفر اردوهای تدارکاتی زیادی را پشت سر گذاشته، خودش را برای حضور در جام ملت های آسیا 2018 آماده می کند.


آخرین بازی تدارکاتی هم 2 رویارویی اخیر دختران فوتسالیست ایرانی با روس ها بود که در تهران انجام شد. یک بازی با برتری ایران و یک بازی هم با برتری روس ها همراه شد.


دختران فوتسال ایران اردیبهشت ماه سال 97 در تایلند با حریفان آسیایی خود روبرو می شوند تا بتوانند از عنوان قهرمانی دوره قبلی خود دفاع کنند. در دوره قبلی این رقابت ها تیم ملی فوتسال بانوان ایران برای اولین بار عنوان قهرمانی قاره کهن را کسب کرد و در فینال ژاپن را از پیش رو برداشت.


تنها تفاوتی که در کادرفنی تیم ملی ایران نسبت به دوره قبلی احساس می شود، نبود یک مربی مرد در کنار شهرزاد مظفر برای هدایت این تیم است. در دوره گذشته علی صانعی به عنوان مدیرفنی کنار تیم ملی فوتسال زنان حضور داشت و نقش پررنگی هم در موفقیت ملی پوشان کشورمان ایفا کرد.


حالا باید دید در 2 ماه باقی مانده تا شروع مسابقات آسیایی بار دیگر فدراسیون تصمیم به اضافه کردن یکی از مربیان مطرح مرد فوتسال به کادرفنی تیم ملی فوتسال بانوان می گیرد یا شهرزاد مظفر و دستیارانی که هم اکنون او را همراهی می کنند، برخلاف دوره قبلی بدون مدیرفنی به تایلند اعزام خواهند شد.

 

1284978


عکس: پرتو جغتایی

دیدگاه‌ها