کد خبر : 1507235 | 05 اسفند 1396 ساعت 13:42 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

به مربی جدید 10 زمین تمرین نشان دادند

اکبرپور: عنایتی فقط به خاطر مردم مشهد برگشت

مربی مستعفی سیاه جامگان می گوید از کار فنی که در این تیم انجام شده راضی است.

اکبرپور: عنایتی فقط به خاطر مردم مشهد برگشت

سیاوش اکبرپور در این باره به "ورزش سه" گفت: بعد از 18 سال در سطح اول فوتبال ایران، مربیگری که کار خیلی سختی است را شروع کردم. خوشحالم که کار جدیدی کردیم و من از نوع سیستم راضی هستم؛ فوتبال مالکانه همراه با موقعیت انجام دادیم و در این شرایط که تیم برای ما نبود و با تفکرات فنی رضا عنایتی بسته نشده بود بازی خوبی به نمایش گذاشتیم.


او در مورد شکست 5 بر صفر برابر سپاهان می گوید: من اعتقاد قلبی ام  این است که اگر می خواهی موفق شوی باید امتحان کنی. فوتبال ما نتیجه گرا است و حرف شما درست است که خوب نتیجه نگرفتیم ولی از نظر فنی جزو 3 تیم اول لیگ بودیم  به جز بازی با سپاهان که حرفی برای گفتن نداشتیم. این بازی نمی دانم چه اتفاقی افتاد که بازیکنان ما در زمین راه می رفتند و هیچ کار فنی انجام ندادند.


مربی سیاه جامگان خاطرنشان کرد:  من خودم فوتبالیست بودم و نمی توانم بگویم بازیکن از قصد گل نمی زند یا پول می گیرد که این کار را انجام بدهم. از هر نظر شرایط روحی و روانی بازیکنان به هم ریخته بود. مگر می شود 8 بازیکن راه بروند؟ همه آنها بازیکنان با کیفیتی هستند ولی شرایط روحی و روانی آنها به هم ریخته بود.


وی افزود: مشکل  در زمین مربوط به سرمربی و اگر سرمربی تیمش از نظر تاکتیکی ضعیف باشد می گویند مقصر مربی است ولی تیم ما در هر بازی موقعیت های زیادی درست می کرد. برای موفقیت تمام چیزهایی که احتیاج است، شرایط فنی، زمین تمرین و مسائل مالی است که این از عهده سرمربی خارج است.


اکبرپور در مورد نداشتن زمین تمرین می گوید: دو ماه است درگیر زمین هستیم. همین هفته پیش که آقا رضا استعفا داد به مربی جدید  10 زمین نشان دادند. مدیریت باشگاه هر کاری دوست دارد می تواند بکند. شما خودتان می دانید اگر مطمئمن باشید یکی می خواهد جایتان را بگیرد نمی توانید کار کنید. جابه جایی زیاد مربی و اعتماد نداشتن خیلی مهم است و یکی از مشکلات بزرگ فوتبال است که این به ما هم لطمه زد.


مربی مستعفی سیاه جامگان در پایان گفت: بازی با پیکان دو بر صفر عقب بودیم و یک بار زیر توپ نزدیم، ما فوتبال بازی کردیم. به گواه کارشناسان بهترین فوتبال 2 سال اخیر سیاه جامگان را بازی کریم و مربی نمی تواند خودش در زمین برود و گل بزند. روزی که عنایتی برگشت به خاطر مردم مشهد آمد و هیچکس حاضر نشد سرمربی تیم بشود، او بدون هیچ چشم داشتی این کار را کرد. یکسری از قرارداد مربی ها و بازیکنان از تدارکات تیم کمتر بود. وقتی بازیکن توپ را در گل نمی کند مربی مقصر است؟ بازیکنان با شرافت بودند ولی من نمی توانم هضم کنم چطور در بازی با سپاهان 90 دقیقه در زمین راه رفتند.

دیدگاه‌ها