کد خبر : 1507685 | 06 اسفند 1396 ساعت 18:49 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

صادقی: به تجربه ذوب‌آهن باختیم

هافبک پدیده معتقد است تیمش در حالی که شایستگی کسب برد را داشت به تجربه ذوبی ها باخت.

صادقی: به تجربه ذوب‌آهن باختیم

به گزارش "ورزش سه"، اکبر صادقی هافبک ذوب آهن در خصوص شرایط تیمش بعد از باخت 2 بر یک مقابل ذوب آهن به خبرنگار ما گفت: ما بازی خوبی انجام دادیم و با توجه به بازیکنان جوانی که در اختیار داشتیم موفق شدیم نمایش خوبی داشته باشیم. مقابل ذوب آهن ما با ترکیب جدیدی به میدان رفتیم و بازیکنانی را داشتیم که برای بار اول در لیگ برتر بازی می کردند.


او ادامه داد: بعد از دریافت گل اول به زحمت توانستیم نتیجه بازی را برگردانیم و تا ثانیه های پایانی نیز از یک امتیازی که به دست آورده بودیم، خوب دفاع کردیم. اما ذوب آهن تیم بزرگی است و بازیکنان با تجربه ای در اختیار دارد. در واقع ما به تجربه ذوبی ها باختیم وگرنه به لحاظ فنی استحقاق کسب حداقل یک امتیاز را داشتیم.


هافبک پدیده در مورد گلی که از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، گفت: قاضی و خلعتبری پنالتی زن های اول تیم هستند ولی با توجه به غیبت این بازیکنان من پشت توپ ایستادم و توانستم اولین گل فصل را به ثمر برسانم. امیدوارم هرچه زودتر بچه ها به ترکیب تیم برگردند و بتوانیم در بازی های باقیمانده نتایج آبرومندانه ای کسب کنیم.


صادقی در مورد غیبت بازیکنان بزرگ تیمش تصریح کرد: این تصمیم سرمربی تیم بود. کسی از تیم کنار گذاشته نشده و آقای مهاجری اعتقاد داشتند این بازیکنان به لحاظ روحی روانی آمادگی بازی را ندارند. اتفاقا همه آنها از امروز به تمرینات بازگشتند تا برای دیدار این هفته آماده شویم.


وی افزود: ما در نیم فصل اول شرایط خیلی خوبی داشتیم ولی عوامل زیادی دست به دست هم داد تا تیم به این روز بیفتد. از جدایی و مصدومیت برخی بازیکنان گرفته تا بدقولی مدیران باشگاه در روند پرداخت ها مسائلی بودند که تیم را دچار معضلاتی کردند.


هافبک پدیده در مورد دیدار این هفته تیمش مقابل سپیدرود خاطرنشان کرد: خب آنها بعد از برتری مقابل سایپا شرایط خیلی خوبی پیدا کرده اند و حریف سرسختی به شمار می روند. حضور علی کریمی به عنوان سرمربی انگیزه خاصی به آنها داده ولی در هفته های اخیر اصلا شرایط خوبی نداشته ایم.

دیدگاه‌ها