کد خبر : 1508020 | 08 اسفند 1396 ساعت 11:23 | 24.7K بازدید | 0 دیدگاه

کمال و احمد؛ هردو یا فقط یکی؟(عکس)

بعید نیست برانکو همچون بازی با استقلال خوزستان، از کمال و احمد به طور همزمان استفاده کند اما گذشتن از نام ربیع خواه برای پروفسور، خیلی آسان نیست.

به گزارش "ورزش سه"، این دو در لیگ پانزدهم مهره اغلب ثابت تیم برانکو بودند و فقدان هریک، برای پرسپولیسی ها عجیب و بعید بود اما در لیگ شانزدهم احمد ابتدا از ترکیب دور شد و سپس از تیم رفت و این فصل هم کمال، همچون گذشته فیکس نبوده و محسن ربیع خواه، هافبک دفاعی فیکس سرخ ها بوده است.

 

حال پس از دربی رفت لیگ پانزدهم، ممکن است احمد و کمال در کنار یکدیگر و به عنوان بازیکن فیکس به میدان بروند؛ اتفاقی که در بازی با استقلال خوزستان پس از مدت ها رخ داد و نتیجه اش نیز دلپذیر بود. البته آبی های اهواز آنچنان توان بالایی در حملات نداشتند اما به هر حال، نوراللهی و کامیابی نیا نیز ثابت کردند همچنان جزو بهترین هافبک دفاعی های ایران هستند، البته با ویژگی های متفاوت.

 

یکی جنگندگی بیشتری دارد و دیگری از ظرافت بالایی بهره می برد اما می توان آن ها را مکمل یکدیگر دانست؛ چه در سیستم 442 خطی و چه 4231.

 

حال برانکو باید تصمیم بگیرد در بزرگترین بازی فصل، از کدام هافبک های دفاعی استفاده کند. اگر قرار به بکارگیری 2 هافبک دفاعی باشد، احمد و کمال می توانند گزینه های مناسب و استانداردی باشند، البته کسی نمی داند در تمرین پشت درهای بسته پرسپولیس چه اتفاقی رخ می دهد و کدام بازیکن از آمادگی بیشتری برخوردار است.

 

1286421

 

1286422

دیدگاه‌ها