کد خبر : 1508826 | 11 اسفند 1396 ساعت 18:09 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

پورموسوی: پیراهن مشکی من به نتیجه ربط ندارد

سرمربی فولاد خوزستان می گوید هواداران حق دارند از عملکرد این تیم انتقاد کنند.

پورموسوی: پیراهن مشکی من به نتیجه ربط ندارد

به گزارش "ورزش سه"، سید سیروس پورموسوی در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: این برد را به تیم سایپا تبریک می‌گویم. من درباره حق پخش تلوزیونی صحبت می‌کنم. امیدوارم صداوسیما در این زمینه خوب عمل کند و به کمک تیم‌ها بیایند. ما می‌خواستیم روی زمین بازی کنیم؛ ولی نتوانستیم. با توجه به اینکه در هوا ضعیف بودیم این بازی را شکست خوردیم. هر تیمی که کمتر اشتباه کند پیروز مسابقه است و در این دیدار دو اشتباه داشتیم و دو گل خوردیم.


او درباره داوری بازی گفت: من فکر می‌کنم داور در صحنه آخر اشتباه کرد. باخت‌مان را تقصیر داور نمی‌اندازیم؛ ولی در نیمه دوم با توجه به اعتراض‌های نیمه نخست محتاط تر عمل کرد.


سرمربی فولاد درباره کسب سهمیه آسیایی تصریح کرد: ما هنوز به کسب سهمیه امیدواریم. در تعطیلات باید روی تمرکز بازیکنان کار کنیم. با توجه به عدم نتیجه گیری هواداران حق دارند که اعتراض کنند؛ ولی ما روی تیم کار می‌کنیم تا در بازی‌های باقی مانده را جبران کنیم.


پورموسوی در ادامه درباره عملکرد فولاد در این فصل گفت: ما روز اولی که آمدیم قرارداد دو ساله بستیم. دلیل آن‌ هم این بود که ۸۰ درصد تیم عوض شده بود و نیاز به زمان داشتیم. خدا را شکر در فصل اول نتیجه گرفتیم. متاسفانه در بازی‌های اخیر نتایج خوبی را نگرفتیم و هواداران معترض شدند. بازیکنان ما هم باید قوی‌تر باشند تا به خاطر این اعتراض‌ها تحت تاثیر قرار نگیرند. هواداران این پنج بازی را هم به ما زمان دهند.


او افزود: در دقیقه ۲۰ بازی آن‌ها اشتباه کردند؛ ولی ما نتوانستیم گل بزنیم. هر تیمی بتواند از اشتباهات استفاده کند، می‌تواند برنده باشد. ما چه می‌بردیم و چه می‌باختیم پیراهن من مشکی با دکمه‌های سفید بود و نتایج ما ربطی به این مسائل ندارد.

دیدگاه‌ها