کد خبر : 1509154 | 12 اسفند 1396 ساعت 21:26 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

لاتزیو 0 - 1 یوونتوس؛ پیروزی با اولین شوت در چارچوب!

یوونتوس در دیداری سرد و بی رمق لاتزیو را 0-1 مغلوب کرد.

لاتزیو 0 - 1 یوونتوس؛ پیروزی با اولین شوت در چارچوب!

 

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در دیداری که تنها یک شوت در چارچوب زد و حتی یک فرصت هم نساخت، در نهایت با گل دقیقه 92 دیبالا به پیروزی رسید.

 

اولین فرصت در دقیقه 9 و روی ارسال پیانیچ ایجاد شد اما ضربه سر مانزوکیچ با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت. در ادامه جریان بازی آرام شد و موقعیت خاصی روی دروازه ها شکل نگرفت. در دقیقه 25 لاتزیو می توانست توسط لوییز آلبرتو به گل برسد اما حضور به موقع مانزوکیچ مانع رقم خوردن این اتفاق شد.

 

در ادامه باز هم بازی بدون هیجان و بدون خلق حتی یک موقعیت دنبال شد. در اواخر نیمه دوم دیبالا می توانست در موقعیتی مناسب دروازه لاتزیو را تهدید کند که مدافعان بیانکوچلستی مانع شدند و نیمه اول بدون حتی یک موقعیت خطرناک با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

1287387

 

در دقایق ابتدایی نیمه دوم هم اتفاق خاصی رخ نداد و اولین خطر در دقیقه 54 توسط لوکاکو ایجاد شد، اما بن عطیه اجازه باز شدن دروازه یوونتوس را نداد.

 

در دقیقه 67 و روی پاس بلند بن عطیه، مانزوکیچ در نزدیکی محوطه لاتزیو صاحب فرصت شد اما حضور کم تعداد بازیکنان یووه باعث از دست رفتن موقعیت شد. در ادامه باز هم جریان بازی آرام شد و حتی یک موقعیت نصفه و نیمه هم ایجاد نشد.

 

در دقایق پایانی لاتزیو تلاش زیادی برای خلق موقعیت داشت که به نتیجه نرسید، اما دیبالا موفق شد در دقیقه 92 با نفوذ به محوطه و یک ضربه دیدنی گل برتری یووه را به ثمر برساند تا تیم آلگری 0-1 پیروز این دیدار باشد.

دیدگاه‌ها