کد خبر : 1510045 | 16 اسفند 1396 ساعت 09:52 | 19.2K بازدید | 0 دیدگاه

نظم دفاعی ذوب‌آهن با مدافع محبوب قلعه‌نویی(عکس)

خط دفاعی ذوب آهن بعد از هماهنگ شدن خالد شفیعی شرایط بهتری نسبت به گذشته پیدا کرده است.

به گزارش "ورزش‌سه"، ذوب آهن در ابتدای فصل جاری چند مدافع وسط خوب مثل وحید محمدزاده و محمد نژادمهدی را در اختیار داشت. امیرقلعه نویی اما با توجه به حضور تیمش در لیگ قهرمانان آسیا تصمیم به تقویت خط دفاعی گرفت و خالد شفیعی مدافع باتجربه را از اف سی سئول کره جنوبی به خدمت گرفت.


شفیعی اگرچه در بازی های نخست خیلی با سایر بازیکنان ذوب آهن هماهنگ نبود اما رفته رفته با رسیدن به شرایط مطلوب توانسته یکی از مهره های کلیدی تیمش شود. او در قلب خط دفاع ذوب آهن این روزها نمایش خوبی دارد و توانسته نظم را به خط دفاعی ذوب آهن برگرداند.


شفیعی در بازی دیروز ذوب آهن در لیگ قهرمانان مقابل الوحده نیز نمایش مطلوبی ارائه کرد و نتیجه این عملکرد خوب خط دفاع ذوب آهن پایان بازی بدون گل خورده بود. دقیقا اتفاقی که در دیدار با پارس جنوبی جم افتاد. او در بازی مقابل الوحده حملات محدود این تیم را با کمک یار دفاعی خود خنثی کرد تا صحنه‌ خطرناکی بر روی دروازه تیمش ایجاد نشود.


خالد شفیعی انگیزه زیادی دارد تا بتواند در لیست کارلوس کی روش برای حضور در جام جهانی 2018 قرار بگیرد و برای این منظور نهایت تلاشش را برای موفقیت در ترکیب ذوب آهن انجام می دهد.

 

1288316

 

1288317

دیدگاه‌ها