کد خبر : 1510050 | 16 اسفند 1396 ساعت 09:58 | 47.5K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش: جنگ هواداران الهلال با دروازه بان الریان 

عربستانی ها علیه باری مدرک جمع کردند!

جدال تیم های الهلال با الریان در ورزشگاه اختصاصی باشگاه عربستانی در حالی با تساوی 1-1 به پایان رسید که جنجال های میان طرفداران تیفوسی میزبان و دروازه بان دو ملیتی قطری ها رقم خورد.

عربستانی ها علیه باری مدرک جمع کردند!

به گزارش "ورزش سه"، الهلال در بازی خانگی با الریان سخت به دنبال رسیدن به اولین برد این فصل در آسیا بود اما بازی برتر و هجومی این تیم در نهایت با درخشش دروازه بان گینه ای الاصل اما قطری الریان به نتیجه نرسید تا در پایان یک تساوی دیگر در پرونده قهرمان عربستان و نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان ثبت شود.


عمر باری دروازه بان سرشناس و ملی پوش الریان در طول 90 دقیقه بازی یکی از بهترین نمایش های خود در این سال ها را ارائه داد تا جایی که عملکرد او درون دروازه شیرهای سرخ دوحه چندان به مذاق طرفداران الهلال خوش نیامد به خصوص در صحنه هایی که این دروازه بان اقدام به وقت کشی هم می کرد تا بازی را از جریان بیندازد.


این رفتارها باعث شد تا بخشی از جایگاه تماشاگران در ورزشگاه اختصاصی و تازه تاسیس الهلال در ریاض در بسیاری از دقایق بازی علیه عمر باری موضع گرفته و شعارهایی علیه او سربدهند که دروازه بان دو ملیتی الریان با خونسردی تنها به تحریک این طرفداران پرداخت تا در پایان جنجال های بسیاری در زمین مسابقه رقم بخورد، جنجال هایی که رسانه های سعودی مدعی شدند ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت تمام و کمال از آنها تصویر و فیلم ثبت کرد تا در گزارش خود قید کند.


رسانه های عربستان در گزارش های خود پیرامون جنجال های عمر باری و تحریک طرفداران در ورزشگاه، مدعی شدند گلر الریان از ابتدا هم دنبال جنجال سازی بود چون از همان دقایق ابتدایی با حرکاتی به دور از چشم داور و کمک هایش طرفدارانی که روی سکوها بودند را تحریک می کرد تا به نحوی جو ورزشگاه ملتهب شود.

 

1288321


پیرو همین اتفاقات باشگاه الهلال نیز به صورت رسمی از گلر الریان به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کرد و خواستار اعمال محرومیت برای عمر باری شد. در بیانیه این باشگاه آمده است که عمر باری با زیر پا گذاشتن اصول حرفه ای در طول 90 دقیقه تنها به تحریک تماشاگران پرداخته و حرکات به ثبت رسیده از سوی او در پایان بازی که به سمت طرفداران با دست علامت داده نشانگر همین ادعاست به خصوص که ناظر بازی نیز کاملا گزارش این رفتارها را ثبت کرده است.


حال باید منتظر ماند و دید در جنجال های شب گذشته ورزشگاه اختصاصی الهلال سران afc رای به محرومیت دروازه بان الریان خواهند داد، تصمیمی که اگر اتخاذ شود مانع حضور عمر باری درون دروازه الریان در بازی برگشت دو تیم در دوحه که هفته آینده برگزار می شود، خواهد شد.

 

1288319

 

1288320

دیدگاه‌ها