کد خبر : 1510207 | 17 اسفند 1396 ساعت 01:09 | 31.7K بازدید | 0 دیدگاه

سیتی 1-2 بازل: آبی ها باختند و صعود کردند

منچسترسیتی در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در خانه برابر بازل 2-1 شکست خوردند اما با برتری 5-2 در مجموع دو دیدار، راهی مرحله بعد شدند.

سیتی 1-2 بازل: آبی ها باختند و صعود کردند

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به پیروزی 4-0 دیدار رفت، پپ گواردیولا به چند بازیکن اصلی اش استراحت داد و همین فرصتی برای بازل فراهم کرد تا در اتحاد به پیروزی برسد اما باز هم این سیتی بود که راهی مرحله بعد شد.

سیتی بازی را بهتر آغاز کرد و تنها 8 دقیقه از بازی سپری شده بود که به گل رسید. روی حرکت دیدنی لروی سانه و پاس برناردو سیلوا، توپ در مقابل دروازه به گابریل ژسوس رسید و او هم با یک بغل پا، کار را تمام کرد.

 

1288518

 

برتری سیتی ادامه داشت اما این بازل بود که در دقیقه 17 به گل تساوی رسید. روی ارسال ریوروس بود که توپ در محوطه جریمه سیتی به الیونسی رسید و او هم با یک ضربه محکم، کار را تمام کرد. تلاش سیتی برای رسیدن به گل برتری در نیمه اول ثمری نداشت و دو تیم با تساوی 1-1 به رختکن رفتند.

 

نیمه دوم را دو تیم متعادل دنبال کردند تا اینکه در دقیقه 71، بازل به گل دوم رسید. روی پاس عالی الیونسی، لانگ صاحب موقعیت شد و ضربه ای تماشایی اش از زاویه بسته، وارد دروازه شد.

 

1288519

 

در دقایق باقی مانده بازیکنان سیتی تلاش زیادی برای رسیدن به گل انجام دادند اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازل به پیروزی 2-1 رسید.

دیدگاه‌ها