کد خبر : 1510695 | 19 اسفند 1396 ساعت 14:43 | 50.9K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال بی شک بهتر از العین بود

افاضلی: سطح فوتبال پرسپولیس بالاتر از ایران است

نفت تهران بعد از هفت هفته نباختن عاقبت مقابل استقلال خوزستان شکست خورد تا برای حفظ جایگاهش در جدول و دور ماندن از منطقه خطر به کسب موفقیت در بازی حساس و دشوار مقابل استقلال تهران باشد.

افاضلی: سطح فوتبال پرسپولیس بالاتر از ایران است

به گزارش " ورزش سه" نفت تهران از زمان حضور هومن افاضلی در این تیم در هفت مسابقه شکست نخورد اما عاقبت در هفته بیست و پنجم، مقابل استقلال خوزستان مغلوب شد. سرمربی نفت تهران درباره شرایط تیمش بعد از آخرین بازی گفت:« متاسفانه آخرین بازی را باختیم چون بازیکنان تیم ما به لحاظ ذهنی شرایط خوبی نداشتند و با تمرکز کافی بازی نکردیم. می توانستیم در این بازی هم بازنده نباشیم.»


او با اشاره به برنامه تمرینی تیمش برای بازی های آینده گفت:« ما از فردا دو جلسه تمرین خواهیم داشت و از سه شنبه تمرینات تعطیل می شود که این درواقع تعطیلات عید بچه ها است. غیر از آن ما به غیر از اولین روز فروردین بقیه روزهای نوروز را تمرین خواهیم کرد.»


استقلال بهتر از العین بود


سرمربی نفت و کارشناس فوتبال ایران در رابطه با بازی استقلال حریف هفته بیست و ششم تیمش در لیگ برتر مقابل العین در لیگ قهرمانان گفت:« بدون شک استقلال بهتر از العین بازی کرد. اینکه توپ بیشتر در اختیار العین بود دلیل نمی شود چرا که راندمان تیمی استقلال بالاتر بود.» او افزود:« استقلال فوتبال مالکانه بازی نمی کند و مدل بازی اش با حوصله و براساس ضد حمله است.» افاضلی همچنین درباره نتایج و نمایش خوب استقلال و دشواری بازی نفت مقابل این تیم گفت:« درست است که استقلال اینروزها روی فرم است اما هر تاکتیکی که ساخته می شود قطعا ضد آن هم به وجود می آید و ما هم راه کارهای خودمان را مقابل استقلال خواهیم داشت.»


نوسان پرسپولیس طبیعی است


افاضلی که رابطه ای نزدیک و سابقه همکاری جدی با برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس دارد درباره نمایش این تیم در لیگ قهرمانان و البته بازی های اخیرش در لیگ برتر گفت:«تیمی  مثل پرسپولیس سه سال است که در سطحی بالاتر از فوتبال ایران بازی می کند. نوسانات این تیم در دوبازی لیگ و لیگ قهرمانان نسبت به استاندارد موجود فوتبال در ایران یک اتفاق حداقلی است. پرسپولیس اکنون شرایطی را به وجود آورده که بعد از دهه شصت سابقه نداشته و هیچ تیمی چنین ثباتی نداشته است. هرچند یادمان نرود فوتبال امروز با دهه شصت واقعا تفاوت دارد اما سطح کیفی فوتبال پرسپولیس در این سه سال سطح بالا و قابل قبولی بوده است.» او همچنین درباره نبود محسن ربیع خواه در بازی قبلی پرسپولیس گفت:« این تیم در حال حاضر آنقدر بازیکن خوب دارد که با نبود یکی دو بازیکن دچار مشکل نشود. بازیکنان پرسپولیس درحال حاضر با تفکرات برانکو کاملا آشنا هستند و این یک پوئن بزرگ برای این تیم به حساب می آید.»


من تغییری نکردم


سرمربی نفت تهران در رابطه با شرایط این تیم و اینکه آیا شرایط امروز مثل روزهای اول حضورش هست یا نه؟ گفت:« من هنوز همان حس روز اول را دارم و هیچ چیزی تفاوتی نکرده است. البته همه عوامل تحت کنترل من نیست با اینحال تلاش من ایجاد ثبات است و مطمئن هستم که می توانیم شرایط را از اینکه هست بهتر کنیم.»
او در این باره که آیا مالکان جدید باشگاه نیز کماکان با انگیزه تیم را اداره می کنند گفت:« خداراشکر تلاششان را انجام می دهند تا یکسری از تعهدات بچه ها را تا قبل از عید انجام بدهند که این خودش یک قدم بزرگی به حساب می آید. این موضوعی است که استرس ایجاد کرده بود اما من مطمئن هستم تا قبل از عید باشگاه تعهداتش را انجام می دهد.» افاضلی افزود:« ما هفت بازی را نباختیم و طبیعتا بعد از هر 5 تا 7 بازی ، یک نوسانی در تیم ها به وجود می آید و این موضوعی طبیعی است. بخشی از مشکلات هم مربوط به مسایل مالی باشگاه بود هرچند من فکر می کنم جای نگرانی نیست. باشگاه تلاشش را انجام می دهد که کار روی روال درستی بیفتد و ما هم تلاش می کنیم که تیم برای بازی سختی که مقابل استقلال دارد کاملا آماده باشد.»

دیدگاه‌ها