کد خبر : 1510829 | 20 اسفند 1396 ساعت 09:40 | 38.2K بازدید | 1 دیدگاه

این بار کولاکوویچ دعوت کرد، عادل پا پس کشید

خداحافظی ستاره مغضوب والیبال از تیم ملی

ملی پوش والیبال با انتشار متنی روی صفحه شخصی خود از بازی های ملی خداحافظی کرد.

خداحافظی ستاره مغضوب والیبال از تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که عادل غلامی تابستان امسال به دلیل درگیری به وجود آمده در تمرین تیم ملی والیبال توسط ایگور کولاکوویچ کنار گذاشته شد و این ملی پوش شانس حضور در جام قهرمانان قاره ها و کسب مدال تاریخی در این رقابت ها را از دست داد؛ سرمربی تیم ملی او را در لیست جدید خود قرار داده بود.


ملی پوش والیبال ایران که با نرمش ایگور کولاکوویچ مواجه شده و در لیست جدید تیم ملی برای بازی های سال آینده قرار داشت، تصمیم گرفته که فعلا به اردوی تیم ملی نرود.


با اعلام سرپرست تیم ملی اردوی والیبالیست ها برای حضور در لیگ جهانی از 14 فروردین ماه 97 آغاز می شود که با این وضعیت عادل غلامی در جمع ملی پوشان حضور نخواهد داشت.


ملی پوش تیم والیبال بانک سرمایه در این باره روی صفحه اینستاگرام خود نوشت: «گاهی برای رسیدن باید ایستاد و نگاه کرد. حالا امروز تصمیم گرفتم اوقات بیشتری را کنار همسر و پسرم که سال های کودکی را سپری می کند، بگذرانم و مثل یک سال سرباز در آینده در خدمت مردم و تیم ملی خواهم بود. از تمام شما برای حمایت ها سپاسگزارم. از دعوت ایگور ممنونم ولی گاهی نمی شود. با آرزوی موفقیت برای تیم ملی»


نکته جالب در متنی که غلامی منتشر کرده این است که او به صورت موقتی از تیم ملی خداحافظی کرده و گفته در آینده در خدمت تیم ملی خواهم بود. این موضوع با توجه به شرایط سنی عادل غلامی بعید به نظر می رسد و با این وضعیت باید گفت که خداحافظی او از تیم ملی همیشگی است. 


این ملی پوش والیبال در مصاحبه های خود گفته بود برای اینکه خاطره بد سال 96 را از ذهن ها پاک کند، قصد دارد به تیم ملی برگردد وگرنه همین امسال قصد خداحافظی داشت. حالا تصمیم او تغییر کرده و به سبک شهرام محمودی که سال قبل خداحافظی موقتی با تیم ملی داشت، این تصمیم را اتخاذ کرده است.

 

1289201

دیدگاه‌ها