کد خبر : 1511396 | 22 اسفند 1396 ساعت 01:25 | 17.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی سیتی در خانه استوک با درخشش سیلوا

منچسترسیتی در دیداری خارج از خانه موفق شد با دو گل داوید سیلوا مقابل استوک سیتی به پیروزی برسد.

پیروزی سیتی در خانه استوک با درخشش سیلوا

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان پپ گواردیولا در ادامه نتایج خوب شان در رقابت های این فصل، امشب موفق شدند در خانه استوک به پیروزی برسند و فاصله 16 امتیازی شان را با منچستریونایتد حفظ کنند.

 

منچسترسیتی بازی را بهتر آغاز کرد و تنها 10 دقیقه از بازی سپری شده بود که داوید سیلوا تیمش را پیش انداخت. روی یک حرکت تیمی بود که ارسال رحیم استرلینگ از سمت راست به دهانه دروازه به سیلوا رسید و او هم با یک بغل پای مطمئن، کار را تمام کرد.

 

بعد از این گل هم برتری سیتی ادامه داشت و بازیکنان این تیم چند بار تا آستانه زدن گل دوم پیش رفتند اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.

 

 

1289755

 

 

نیمه دوم را هم سیتی بهتر آغاز کرد و خیلی زود توانست به گل برسد. روی یک حمله سریع بود که پاس گابریل ژسوس در داخل محوطه جریمه به سیلوا رسید و او هم هم توانست با یک ضربه خوب، حساب کار را 2-0 کند.

 

حملات سیتی ادامه پیدا کرد و چیزی نمانده بود که دی بروین و سانه، اختلاف را به سه گل افزایش بدهند؛ اما ضربات آنها راهی به چهارچوب دروازه استوک پیدا نکرد.

 

در دقایق پایانی تیم میزبان پیش کشید و یکی دو موقعیت خوب روی دروازه سیتی ایجاد کرد؛ اما نتوانست از آنها استفاده کند و بازی با همان دو گل به سود سیتی به پایان رسید.

دیدگاه‌ها