کد خبر : 1511932 | 24 اسفند 1396 ساعت 15:54 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

شهرداری ورامین خوش‌حساب ترین تیم والیبال

مدیرعامل شهرداری ورامین از برگزاری مراسم تجلیل از اعضای تیم والیبال شهرداری ورامین و تسویه حساب کامل با این بازیکنان خبر داد.

شهرداری ورامین خوش‌حساب ترین تیم والیبال

به گزارش "ورزش سه" ، شامگاه چهارشنبه 23 اسفند ماه مسئولان ارشد شهرداری ورامین تنها پس گذشت دقایقی از پایان لیگ برتر والیبال طی مراسمی ضمن تجلیل از اعضای تیم والیبال خود با بازیکنان و کادرفنی خود تسویه حساب کرد.

 

رضا خانی مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ورامین در این خصوص اظهار داشت: خدارا شاکریم که در نخستین سال حضورمان در لیگ برتر والیبال و با وجود تمامی فشار ها به تعهداتمان عمل کرده و توانستیم جزء معدود تیم هایی باشیم که با بازیکنانمان تسویه و این مهم را با حمایت شهرداری به سرانجام برسانیم.

 

وی افزود: شهرداری ورامین در سال آینده لیگ برتر والیبال نیز همچون امسال تیمداری خواهد کرد و علاوه بر بحث حضور و تیمداری به کار در حوزه تیم های پایه و پرورش جوانان و نوجوانان ورامینی خواهد پرداخت.

 

خانی خاطرنشان کرد: بحث زیرساخت نیز از دیگر موارد مهم در اولویت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ورامین است که با جدیت تمام توسط شهرداری ورامین دنبال شده و ساخت ورزشگاهی مجهز و زیبا و در خور شان هواداران ورامینی را در برنامه کار خود خواهیم داشت.

 

1290298

دیدگاه‌ها