کد خبر : 1512632 | 28 اسفند 1396 ساعت 15:27 | 61.6K بازدید | 0 دیدگاه

وراتی:

هیچکس من را به بارسا پیشنهاد نکرده است

چندی پیش رسانه های ایتالیایی ادعا کردند که مینو رایولا، ایجنت مشهور فوتبالی قصد دارد وراتی را از پی اس جی به بارسا منتقل کند.

هیچکس من را به بارسا پیشنهاد نکرده است

به گزارش "ورزش سه"، شایعه شده است که وراتی از بازی در پی اس جی خسته شده و قصد دارد تابستان آینده این باشگاه را ترک کند و اینکه مدیر برنامه های او، مذاکرات مقدماتی با بارسا را انجام داده و وی را به تیم کاتالانی پیشنهاد داده است.

 

 

1233559

 

 

وراتی در واکنش به این شایعه به گاتزتا دلو اسپورت گفت:« دروغ است. نه رایولا و نه هیچکس دیگر من را به بارسا پیشنهاد نکرده است. تابستان صحبت هایی بود ولی در نهایت تصمیم گرفتم در پی اس جی بمانم. دوست دارم در همین پی اس جی به افتخارات بزرگتری دست یابم. اینجا به من کمک زیادی هم از جنبه ورزشی و هم در رشد من به عنوان یک انسان کرده اند و می خواهم به حضورم در پاریس ادامه دهم.»

 

نیمار:« دوست دارم پی اس جی پر از بازیکنان بزرگ در حد نیمار باشد. من جاه طلبم و امیدوارم هم تیمی هایم نیز مثل من باشند. شکی نیست که با نیمار، رسیدن به اهداف بزرگ، ساده تر خواهد بود. امیدوارم او سال های زیادی در پی اس جی بماند. درست است که به رئال باختیم و حذف شدیم ولی یک شکست نباید بهانه ای برای ترک باشگاه باشد.»

 

اخراج در بازی برابر رئال:« شکی نیست که مرتکب اشتباه شدم ولی شایسته کارت قرمز نبودم. ای کاش داوران برخی مواقع صبورتر باشند.»

 

دیدگاه‌ها