کد خبر : 1513501 | 06 فروردين 1397 ساعت 23:58 | 73.6K بازدید | 0 دیدگاه

قهرمان اروپا غافلگیر شد

پرتغال 0-3 هلند؛ شوک نارنجی به سلسائو

تیم ملی پرتغال در دیداری دوستانه مقابل تیم ملی هلند با نتیجه 3-0 مغلوب شد.

پرتغال 0-3 هلند؛ شوک نارنجی به سلسائو

به گزارش "ورزش سه"، پرتغالی ها که در جام جهانی با تیم ملی ایران همگروه هستند، در دیداری که فرناندو سانتوس به چند بازیکن اصلی اش استراحت داده بود، نمایش خوبی نداشتند و در نهایت با سه گل مغلوب هلند شدند. البته پرتغال در این دیدار در 30 دقیقه پایانی با اخراج ژوائو کانسلو، با یک بازیکن کمتر بازی کرد.

 

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد اما در دقیقه 11، این هلندی ها بودند که به گل رسیدند. روی پاس فن دی بیک بود که دیپای صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق، دروازه پرتغال را باز کرد.

 

1291872

 

پس از این گل پرتغالی ها تا اندازه ای بازی را در دست گرفتند اما در ایجاد موقعیت توفیقی نداشتند. در مقابل این هلند بود که در دقیقه 32، برخلاف جریان بازی به گل رسید. روی حرکت خوب دی لیخت و ارسال او به دهانه دروازه پرتغال، رایان بابل با یک ضربه سر غیرقابل مهار، حساب کار را 2-0 کرد.

 

1291871

 

پرتغالی ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند، پیش کشیدند و یکی دو موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه حریف ایجاد کردند اما باز هم این هلند بود که می توانست در دقیقه 43 به گل برسد ولی واکنش خوب آنتونی لوپس مانع از گلزنی دیپای شد.

 

ولی در دومین دقیقه از وقت های اضافه نیمه اول، هلند بالاخره به گل سوم رسید. روی ارسال دیپای بود که توپ با ضربه سر دی لیخت به ویرژیل فن دایک رسید و او هم با یک ضربه تماشایی، اختلاف را به سه گل افزایش داد.

 

1291878

 

 

نیمه دوم را پرتغال هجومی شروع کرد و در همان دقایق ابتدایی، دو موقعیت خوب روی دروازه هلند ایجاد کردند اما واکنش های خوب سیله‌سن، مانع از گلزنی پرتغالی ها شد.

 

در حالی که بازیکنان پرتغال در تلاش برای کم کردن فاصله بودند، ژوائو کانسلو با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد تا شرایط برای پرتغالی ها دشوارتر شود.

 

در ادامه سانتوس چند تعویض انجام داد و کریس رونالدو را هم از زمین بیرون کشید تا قدرت هجومی این تیم کمتر هم بشود. در دقیقه 74 پرتغال می توانست به گل اول برسد اما شوت دیدنی ماریو روی را سیله سن با یک واکنش تماشایی به بیرون فرستاد.

 

در دقایق پایانی هم پرتغالی ها حملات بیشتری انجام دادند اما در نهایت هیچ یک از آنها تبدیل به گل نشد و بازی با برتری 3-0 هلند به پایان رسید.

دیدگاه‌ها