کد خبر : 1513782 | 08 فروردين 1397 ساعت 20:29 | 25.4K بازدید | 0 دیدگاه

تقابل بازیکنان کالچو ایتالیا در لیگ یک ایران

رحمان رضایی و علی سامره که روزگاری در سری آ ایتالیا بازی می کردند، فردا در لیگ دسته یک ایران در قامت مربی رو در روی هم قرار خواهند گرفت.

تقابل بازیکنان کالچو ایتالیا در لیگ یک ایران

سرمربی برق جدید شیراز در مورد شرایط این تیم به "ورزش سه" گفت: ما در شرایط کمترین استاندارد های یک تیم باشگاهی در لیگ دسته اول هستیم اما با سختکوشی در تلاش هستیم تا مشکلات را فراموش کنیم و فقط تمرین می کنیم تا بتوانیم در ادامه بازی های لیگ دسته اول موفق عمل کنیم. یک بازی حساس در مقابل مس رفسنجان  تیم خوب دوست عزیزم علی سامره که در سری آ باهم خاطرات خوبی داریم در پیش داریم و امیدوارم بتوانیم این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم و شرایط خودمان را در جدول بهبود ببخشیم.


مدافع اسبق تیم ملی در مورد تیم ملی کشورمان گفت: بازی خوبی مقابل الجزایر انجام دادیم البته در نیمه دوم خوب نبودیم اما در کل نتیجه خوبی کسب کردیم البته کی روش دوست ندارد تاکتیک خودش را برای تیمها رو کند و ما شاهد یک آشفتگی ترکیبی در تیم ملی هستیم و فقط این بازی ها برای آمادگی بازیکنان تیم است. در این بازی شجاعی در پست هافبک دفاعی و کریم انصاریفر در پست هافبک راست بود و مدافعان اصلی را کی روش عوض کرده بود تا آنها را محک بزند و در کل خیلی پوشیده بازی کرد.


رحمان رضایی در پایان گفت: امیدوارم بتوانیم در پایان برق شیراز را به موفقیت برسانیم و هوادارانمان را خوشحال کنیم. در پایان امیدوارم سال ١٣٩٧ سال خیلی خوبی برای هموطن های عزیزم باشد و تمام ایرانیان عزیز  در شرایط خوبی باشند و در آرامش کامل خوشحالی و شادی را تجربه کنند.

دیدگاه‌ها