کد خبر : 1514546 | 12 فروردين 1397 ساعت 22:14 | 37.1K بازدید | 0 دیدگاه

مهمترین تفاوت چلسی با فصل گذشته از زبان کونته

چلسی با شکست خانگی 1-3 از تاتنهام، تا حدود زیادی شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان را از دست داد.

مهمترین تفاوت چلسی با فصل گذشته از زبان کونته

به گزارش "ورزش سه"، آبی ها که در زمین خود بازی می کردند و از حمایت هواداران شان برخوردار بودند، ابتدا با گل موراتا پیش افتادند ولی در ادامه، با دریافت سه گل، شکست خورده زمین را ترک کردند.

 

 

1292928

 

 

آنتونیو کونته، سرمربی چلسی در پایان بازی گفت:« فکر می کنم نیمه اول بسیار خوب بازی کردیم و اگر 2-0 پیروز می شدیم، نتیجه غیرمنصفانه ای برای بازی محسوب نمی شد.

گل اریکسن در بدترین مقطع بازی به ثمر رسید و با شرایط بدی نیمه را به اتمام رساندیم. حتی در نیمه دوم هم بازی را بهتر شروع کردیم ولی پس از پذیرش گل دوم، اعتماد به نفس بازیکنان پایین آمد و دیگر نتوانستیم به بازی برگردیم. ما می دانستیم که در صورت برتری برابر تاتنهام، می توانیم فاصله خودمان با این تیم را کاهش دهیم و افسوس که موفق به انجام این مهم نشدیم. حالا شرایط برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان بسیار دشوار شده است.»

 

کونته ادامه داد:« مهمترین تفاوت ما نسبت به فصل گذشته، در زدن ضربات آخر است. فصل قبل جلوی دروازه، دقت بیشتری داشتیم اما امسال با وجود خلق موقعیت های زیاد، نمی توانیم از آنها به درستی استفاده کنیم. امشب تاتنهام فرصت طلب بود و از تمام شانس های خود به خوبی استفاده کرد. کاری که ما انجام ندادیم.»

 

دیدگاه‌ها