کد خبر : 1515163 | 15 فروردين 1397 ساعت 19:41 | 23.7K بازدید | 0 دیدگاه

علیرضا بیرانوند شایسته بازی در جام جهانی است

بوژیدار: علاقمند به ادامه حضور در پرسپولیس هستم

گلر کروات پرسپولیس روز خاصی را در تمرین این تیم پشت سر گذاشت و امروز تولد خود را در کنار دیگر بازیکنان جشن گرفت.

بوژیدار: علاقمند به ادامه حضور در پرسپولیس هستم

به گزارش "ورزش سه"، بوژیدار رادوشوویچ که در دو فصل اخیر با برچسب شماره دو دروازه سرخپوشان در این تیم به فعالیت پرداخته، اکنون به پایان مدت قراردادش با این تیم نزدیک شده است. 


گلر کروات سرخپوشان اما مثل گذشته از علاقمندی خود برای ادامه کار در ایران و پوشیدن پیراهن پرسپولیس صحبت می‌کند: من در اینباره قبلا هم گفته‌ام و باز هم خواهم گفت که هزار برابر علاقمندم که به کارم در پرسپولیس ادامه دهم. اما در حال حاضر این من نیستم که باید تصمیم بگیرم. 


وی در خصوص اینکه آیا ممکن است در صورت پایان قراردادش به پیشنهاد تیم دیگری از ایران پاسخ دهد گفت: صادقانه باید بگویم که این مساله اتفاق نخواهد افتاد. من در ایران به جز پرسپولیس به تیم دیگری فکر نخواهم کرد و اینجا بهترین شرایط را دارم. من پیشنهادات کمی از اروپا دارم اما همه چیز طی دو هفته آینده مشخص خواهد شد. گزینه‌های زیادی برای توافق وجود دارد و انتخاب ها سخت است.


بوژیدار که علیرغم نیمکت نشینی علیرضا بیرانوند او را دروازه‌بانی بزرگ برای فوتبال ایران می‌داند، در خصوص شانس بازی این گلر در جام جهانی گفت: علیرضا بیرانوند دروازه‌بان فوق العاده‌ای است و من خوشحال خواهم شد او درون دروازه ایران در جام جهانی حاضر باشد و لیاقت این مساله را دارد. من هر روز او را در تمرینات می‌بینم که با چه انگیزه بزرگی برای رسیدن به این هدف تلاش می‌کند و مسلما کار سختی پیش رو خواهد داشت اما برایش آرزوی موفقیت دارم.

 


عکس: سهیل سعادتمند

دیدگاه‌ها