کد خبر : 1515554 | 17 فروردين 1397 ساعت 19:09 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراف کونته: می دانستیم فصل دشواری داریم

آنتونیو کونته، سرمربی چلسی، پیش بینی های نا امید کننده را دلیل عملکرد بد تیمش نمی داند.

اعتراف کونته: می دانستیم فصل دشواری داریم

به گزارش "ورزش سه"، کونته در پایان فصلی که برای تیمش نا امید کننده بوده، از بازیکنانش خواسته که در این هفته های پایانی خود را نبازند و به پیروزی فکر کنند. او بر این باور است که نگاه خوش بینانه اش در مورد روزهای آتیِ تیم چلسی دردی از آنها دوا نکرده است. این سرمربی ایتالیایی در ماه آگوست پیش بینی کرده بود که تیمش برای دفاع از عنوان قهرمانی فصل گذشته خود تحت فشار قرار خواهد گرفت و باخت سه بر یک شان مقابل تاتنهام در خانه خودشان  گواهی بر این ادعا بود؛ باختی که آنها را به رده پنجم جدول فرستاد و با هشت امتیازی که از رقیب لندنی خود عقب افتادند، امیدهایشان برای دستیابی به سهمیه در چمپیونزلیگ کمرنگ تر از قبل شد.

 

کونته گفت این وضعیت برایش تعجبی ندارد، پیش از بازی آخر هفته شان در برابر تیم ته جدولی وستهام گفت: "البته، من می دانستم در این فصل کار سختی پیش رو خواهم داشت. من این را پیش بینی کرده بودم ولی در این لحظات است که باید به آرزوهای بزرگ خود فکر کنیم تا قدرت تغییر شرایط را پیدا کنیم. ما تنها یک راه پیش رو داریم؛ اینکه سخت کارکنیم."

 

1291420


او اضافه کرد که باید با تمام توان برای کسب سهمیه در چمپیونزلیگ بجنگیم و این مسئولیت ماست و ما باید غرور، علاقه و اراده خود را تا پایان فصل جاری نشان دهیم.


به نظر می رسد این سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا و یوونتوس در چند ماه اخیر، آن انرژیِ همیشگی خود را از دست داده، با این حال وقتی به او گفته شد که پیش بینی هایش در ابتدای فصل تنها برای دلخوشی خودش بوده است، این اظهار نظر را خنده دار دانست. او اضافه کرد: "نه، شوخی می کنید؟ در این فصل ما با این مسئله روبه رو هستیم: اینکه از شوخ طبعیِ بازیکنان آگاهی پیدا کنیم. فوتبال فرق می کند، شما باید با علاقه برای آن بجنگید. فوتبال یعنی این، نه اینکه اعتماد به نفس بالا باشد یا نه، یا اینکه بازیکنی خوشحال باشد یا نه. این برای من مسخره است."


چهره درهم رفته این روزهای کونته شاید نشانی از این باشد که در پایان فصل چلسی را ترک خواهد کرد و البته اظهار نظری که جیان لوکا ویالی، هم بازی سابق کونته در ایتالیا، کرده مبنی بر اینکه کونته بی صبرانه منتظر است تا استمفورد بریج را ترک کند گواه محکم تری بر این ادعاست. کونته با اشاره به اینکه ویالی دوست او بوده است گفته که اظهاراتش صحت ندارد و هنوز در قبال باشگاه مسئول است.

در توضیح این مسئله گفت: "درست نیست، جانلوکا دوست من است ولی یک سالی می شود با او صحبت نکرده ام. این برای من آزاردهنده است. در این فصل حدس و گمانهای بی پایه زیادی شنیدم و البته نه فقط الان بلکه از ابتدای فصل همینطور بوده است. تنها حقیقتی که وجود دارد این است که من در قبال این باشگاه مسئولیت دارم. من با این باشگاه قراردادی دارم و به خاطرش به سختی کار می کنم."


با کمرنگ تر شدن امیدهای چلسی برای به دست آوردن سهمیه در رقابتهای چمپیونزلیگ، کونته از بازیکنان خود خواسته که در هفته های باقی مانده خود را نبازند. او گفت: "ما باید واقع بین باشیم و این را درک کنیم که شکستمان در برابر تاتنهام، ضربه سنگینی بود. ما باید با تمام وجودمان تلاش کنیم تا شانس کسب سهمیه در چمپیونزلیگ را از دست ندهیم. کار آسانی نخواهد بود، باید واقع بین بود، اما باید با تمام وجود تلاش کنیم؛ نباید خود را ببازیم و اراده و علاقه خود به جنگیدن را حفظ کنیم."

دیدگاه‌ها