کد خبر : 1515726 | 18 فروردين 1397 ساعت 17:39 | 63.6K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای مارکا

جانشین اونای امری در PSG مشخص شد

اونای امری، سرمربی اسپانیایی پی اس جی، آخرین روزهای حضورش در این باشگاه را پشت سر می گذارد.

جانشین اونای امری در PSG مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، امری تابستان 2016 جانشین لوران بلان شد و در اولین فصل حضورش نتوانست این تیم پاریسی را به عنوان قهرمانی لوشامپیونا برساند. پی اس جی در لیگ قهرمانان نیز توسط بارسا حذف شد. اوضاع در فصل جاری نیز تقریبا مشابه بود با این تفاوت که پی اس جی تقریبا قهرمانی خود در لیگ فرانسه را مسجل کرده اما در لیگ قهرمانان بازهم حذف شد و این بار به دست رئال.

 

 

1294073

 

 

پس از شکست برابر رئال در دو بازی رفت و برگشت، به نظر می رسید که امری اخراج شود ولی ناصر الخلیفی(مدیر قطری پی اس جی) ترجیح داد که همچنان امری را تا پایان فصل حفظ کند. امری اما اعتماد خود در نزد الخلیفی را از دست داده و فصل آتی به طور قطع روی نیمکت پی اس جی حضور نخواهد داشت.

 

طبق ادعای مارکا، مذاکرات باشگاه پی اس جی با توماس توخل، سرمربی آلمانی سابق دورتموند به خوبی پیش رفته و دو طرف به توافقات نهایی نیز رسیده اند. گویا تنها امضای نهایی باقی مانده و توخل را باید سرمربی پی اس جی در فصل آینده بدانیم.

 

توخل در دورتموند دو سال تقریبا خوب را پشت سر گذاشت و شیوه مربیگری او نزدیک به گواردیولاست. او البته مورد توجه بایرن نیز قرار داشت. باید دید توخل می تواند رویای هواداران پی اس جی که قهرمانی اروپاست را محقق کند یا خیر.

 

دیدگاه‌ها