کد خبر : 1517223 | 24 فروردين 1397 ساعت 19:20 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

می خواهم در ایران به کارم ادامه دهم

ساغلام: از عملکرد تراکتورسازی راضی هستم!

سرمربی تراکتورسازی با ابراز رضایت از شرایط تراکتورسازی اعلام کرد بدشانسی مانع از کسب پیروزی می شود.

ساغلام: از عملکرد تراکتورسازی راضی هستم!

به گزارش "ورزش سه"، ارطغرول ساغلام در نشست خبری بعد از شکست تراکتورسازی مقابل سپیدرود حضور یافت و صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:


سپیدرود مجبور بود از بازی امتیاز بگیرد
بازی بسیار سخت و حساسی بود و سپیدرود از پتانسیل خودش استفاده کرد و با توجه به نتایج قبل تراکتور می‌خواهم در ایران کار کنم. حریف ما در نیمه دوم در زمین خودش حضور داشت. سپیدرود خطر سقوط به لیگ دسته اول را احساس می‌کرد و به همین خاطر مجبور بود در این بازی امتیاز بگیرد تا در لیگ برتر بماند.


فوتبال خوبی بازی کردیم
همانطور که همه دیدند بازی روندی داشت که بارها در دیدارهای گذشته هم این اتفاق برای ما افتاده است. در چند مسابقه حریف نتوانسته به دروازه ما نزدیک شود اما ما گل را به حریف تقدیم کرده‌ایم و بعد از آن هم موقعیت‌های زیادی از دست دادیم و توپ‌ها را به تیر دروازه زده‌ایم. این مسابقه هم همین روند را داشت. حتی در این محیط که زمین مناسبی نبود سعی کردیم فوتبال خوبی بازی کنیم. مخصوصاً در نیمه دوم حریف را در زمین خودش محبوس و سعی کردیم پاسکاری کنیم.


می خواهم به کارم ادامه دهم
من می خواهم در ایران به کارم ادامه دهم و نتیجه زحماتم را ببینم! امروز در واقع بچه‌ها خوب بازی کردند اما نتیجه بد است. متأسفانه این سرنوشت ما در این فصل است؛ اشتباهات دفاعی ساده. 13 بازی انجام و 40 موقعیت ساده به حریف داده‌ایم.


پدیده کار ما را انجام داد
کاری که ما نتوانسته‌ایم انجام دهیم را پدیده انجام داد. این برای ما خیلی ناراحت کننده است که از بازی تیم دیگری خوشحال شویم، اما امروز تیمی که لایق برد بود ما بودیم.


نمی توانیم ناراضی باشیم
فعلاً جواب سوال شما را نتوانستیم پیدا کنیم. پیش از این بازی فرصت تمرین زیادی نداشتیم،‌ اما این موضوع به کیفیت بازیکنان هم بستگی دارد. به طور مثال ارسال مطهری،‌ ما از او نمی‌توانیم ناراضی باشیم چون برای تیم خود تلاش می‌کند،‌ اما چیزهایی است که باید آنها را تقویت کند. 


کاش همه مثل کیانی باشند
توپ‌های بلند باعث می‌شود زود به دروازه حریف نزدیک شوید و باعث به وجود آمدن موقعیت شود. ضمن آنکه باید به این موضوع هم اشاره کنم که بازیکنان ما باید روی نقاط ضعفشان کار کنند و همه مثل مهدی کیانی کیفیت بالایی داشته باشند.

دیدگاه‌ها