کد خبر : 1517443 | 25 فروردين 1397 ساعت 21:54 | 26.2K بازدید | 0 دیدگاه

والورده: بازگشت برای ما مهم تر از رکوردشکنی بود

ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا به چند دلیل پیروزی این تیم برابر والنسیا را مهم ارزیابی کرد.

والورده: بازگشت برای ما مهم تر از رکوردشکنی بود

 

به گزارش "ورزش سه"، بارسا امروز در دیداری که عملکرد فوق العاده ای نداشت، 1-2 والنسیا را در نوکمپ مغلوب کرد و گام بلندی برای فتح لالیگا برداشت.

 

پیروزی برابر والنسیا: "به دلایل زیادی این پیروزی برای ما حیاتی بود. حالا با این پیروزی ما به 7 امتیاز برای قهرمانی نیاز داریم و همچنین ما امروز یکی از رقبای مستفیم خود که فصل بسیار خوبی سپری کرده را شکست دادیم. بازگشت برای ما مهم تر از رکوردشکنی بود.

 

1295904

 

همچنین محیط باشگاه و بازیکنان این هفته ناامید و ناراحت بود اما من به بازیکنانم بابت این پیروزی تبریک می گویم. هواداران نیز می دانستند ما به آنها نیاز داریم و بسیار تیم را حمایت کردند. حذف از لیگ قهرمانان باعث ناراحتی ما شده اما نگاه بارسلونا به آینده و دستاوردهایی که در تلاش برای کسب آن است خواهد بود. والنسیا بخت های خوبی داشت اما تراشتگن بارها ایستادگی کرد و او نشان داده سنگربان فوق العاده ای است."

 

عملکرد کوتینیو و دمبله: "این بازی ها برای جا افتادن کوتینیو و دمبله مناسب است و من از عملکرد هر 2 بازیکن راضی بوده و اعتقاد دارم می توانند بهتر از این هم باشند."

 

عملکرد لیونل مسی: "برای من، او بهترین بازیکن جهان است و باعث افتخار است که مسی بازیکن بارسلوناست. ما باید به عنوان یک تیم به راه خود ادامه دهیم زیرا ما 2 مسابقه مهم پیش رو داریم."

دیدگاه‌ها