کد خبر : 1518162 | 28 فروردين 1397 ساعت 17:28 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

آلگری: نگران محرومیت ایگواین مقابل ناپولی نیستم

یوونتوس پس از کسب پیروزی بر سمپدوریا و افزایش فاصله با ناپولی به 6 امتیاز، فردا شب در خانه کروتونه به میدان خواهد رفت.

آلگری: نگران محرومیت ایگواین مقابل ناپولی نیستم

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس هفته آتی با رقیب مستقیم خود برای قهرمانی، یعنی ناپولی بازی حساسی پیش رو دارد ولی برای آلگری بازی فردا شب از اهمیت بیشتری برخوردار است.

 

 

1296575

 

 

او در نشست خبری بازی با کروتونه گفت:« از دو بازی که ما طی 7 روز آینده داریم، بازی فردا شب مهمترین و سرنوشت‌سازترین بازی است. اینکه با 6 امتیاز اختلاف نسبت به ناپولی برابر این تیم قرار بگیریم، یک مزیت بزرگ است و اهمیت فراوانی دارد. با این حال من تا زمانی که از نظر محاسباتی قهرمانی‌مان قطعی نشده باشد، جشن نمی‌گیرم و تیمم را ملزم به کسب پیروزی می‌دانم. فردا هم ما به خانه کروتونه می‌رویم که تیمی خوب است و اکثر امتیازات این فصلش را در خانه گرفته است.»

 

 

1288238

 

 

گونسالو ایگواین، مهاجم آرژانتینی یوونتوس در صورت گرفتن اخطار در بازی فردا شب از بازی بعدی یووه مقابل ناپولی که تیم سابقش است محروم می‌شود. آلگری در همین رابطه گفت:« این موضوع برای من اهمیتی ندارد. اگر ایگواین آماده باشد، فردا بازی خواهد کرد چون این بازی است که برای ما اهمیت دارد نه بازی یکشنبه برابر ناپولی یا هر چیز دیگر.

من حتی نمی‌دانم چه زمانی مقابل ناپولی بازی داریم. فعلا هم که وضعیت ایگواین خوب است. او جلسه تمرینی قبلی‌مان را پیش از اتمام آن ترک کرد اما فکر نمی‌کنم که وضعیتش نگران کننده باشد و اگر آماده باشد بازی خواهد کرد.»

دیدگاه‌ها