کد خبر : 1518279 | 29 فروردين 1397 ساعت 00:06 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

صعود مقتدرانه بایرن مونیخ به فینال جام حذفی

بایرن مونیخ با پیروزی 5-2 مقابل بایرلورکوزن، به فینال رقابت های جام حذفی آلمان راه پیدا کرد.

صعود مقتدرانه بایرن مونیخ به فینال جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یوپ هاینکس که به دنبال فتح سه گانه هستند، در دیدار امشب با ارائه یک نمایش درخشان، توانستند به یک پیروزی پرگل برسند و راهی دیدار نهایی شوند.

بایرنی ها بازی را هجومی آغاز کردند و در همان 10 دقیقه ابتدایی، دو بار به گل رسیدند. ابتدا در دقیقه 3 بود که روی دفع ناقص دروازه بان لورکوزن، توپ پشت محوطه جریمه به خاوی مارتینس رسید و ضربه محکم او را روبرت لواندوفسکی در آستانه ورود به دروازه قطع کرد تا گل به نام ستاره لهستانی ثبت شود.

 

1296662

 

حملات بایرنی ها ادامه پیدا کرد و پس از اینکه یک موقعیت خوب را در دقیقه 6 از دست دادند، در دقیقه 9، لواندوفسکی خود و تیمش را دو گله کرد. روی حرکت خوب فرانک ریبری و ارسال او به تیر دوم، لواندوفسکی با یک ضربه بغل پای دقیق، توانست اختلاف را به دو گل افزایش بدهد.

بازیکنان میزبان خیلی سریع به این گل واکنش نشان دادند و در دقیقه 16 توانستند یکی از گل های خورده را جبران کنند. روی یک ارسال بلند به محوطه جریمه بایرن، توپ در یک رفت و برگشت به لارس بندر رسید و او هم با یک ضربه سر هوشمندانه، توانست گل اول تیمش را به ثمر برساند.

بعد از این گل بازی تا اندازه ای متعادل شد اما در دقایق پایانی نیمه اول بار دیگر این بایرنی ها بودند که ابتکار عمل را در دست گرفتند و موقعیت های خوبی روی دروازه حریف ایجاد کردند ولی نتوانستند به گل برسند و نیمه اول با همان نتیجه 2-1 به سود باواریایی ها به پایان رسید.

نیمه دوم را دو تیم هجومی آغاز کرد و اولین موقعیت خطرناک این نیمه را لورکوزن در دقیقه 50 ایجاد کرد ولی نتوانست از آن استفاده کند. در مقابل بایرنی ها در دقیقه 52 توانستند به گل سوم برسند. روی پاس عمقی عالی از تیاگو آلکانتارا، توماس مولر با دروازه بان حریف تک به تک شد و اختلاف را به دو گل افزایش داد.

 

1296664

 

برتری بایرنی ها بعد از این گل ادامه پیدا کرد و این تیم در دقیقه 61 به گل چهارم رسید. روی حرکت خوبی که ریبری آغاز کرده بود، در نهایت توپ با پاس روبن به تیاگو رسید و او هم بعد از یک حرکت عرضی، توپ را به گوشه دروازه برند لنو فرستاد.

فشار حملات بایرن بعد از این گل هم کاهش پیدا نکرد و این تیم در دقیقه 64 به گل پنجم رسید. حرکت خوب روبن از سمت چپ و ارسال او به پشت محوطه 6 قدم، با ضربه توماس مولر به گل پنجم بایرن تبدیل شد.

تیم میزبان که چیزی برای از دست دادن نداشت، پیش کشید و در دقیقه 72 یکی از گل های خورده را جبران کرد. روی یک ضربه آزاد بود که بیلی با ضربه تماشایی توپ را به گوشه دروازه بایرن فرستاد.

اما این هم پایان کار نبود و بایرن در دقیقه 78 به گل ششم رسید. ارسال تماشایی تیاگو آلکانتارا از زمین خودی، پشت مدافعان حریف به توماس مولر رسید و او هم با یک چرخش تماشایی، توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

در دقایق پایانی باز هم این بایرنی ها بودند که موقعیت های خطرناک تری روی دروازه حریف ایجاد کردند اما نتوانستند به گل برسند و بازی با همان نتیجه 6-2 به پایان رسید.

 

دیدگاه‌ها