کد خبر : 1519211 | 02 اردیبهشت 1397 ساعت 15:55 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

هاینکس: استراحت بیشتر رئال، امتیاز نیست

یوپ هاینکس، سرمربی بایرن مونیخ، معتقد است که بازی نکردن رئال مادرید در این هفته لالیگا، برای این تیم در آستانه دیدار با بایرن در نیمه نهایی چمپیونزلیگ یک امتیاز محسوب نمی شود.

هاینکس: استراحت بیشتر رئال، امتیاز نیست

 به گزارش "ورزش سه"، رئالی ها در حالی چهارشنبه شب در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان مقابل بایرن قرار می گیرند که به دلیل بازی فینال کوپا دل ری، این تیم این هفته برابر سویا قرار نگرفت.

 

در حالی بایرنی ها در روزی که هاینکس به تعدادی از بازیکنان اصلی اش استراحت داده بود، 3-0 هانوفر را شکست داد. اما هاینکس اعتقاد دارد که استراحت بیشتر، یک امتیاز برای شاگردان زین الدین زیدان نخواهد بود.

او به خبرنگاران گفت:" هرگز نمی توانید بفهمید که زمان آماده سازی بیشتر رئال، مسئله مهمی است یا نه."

 

12966691296669

 

این مربی باتجربه همچنین از بازیکنانش خواست تا روی بازی پیش رو تمرکز کامل داشته باشند:" مهمترین چیز در حال حاضر مسئله روانی است. بسیار کلیدی است که همه از همین حالا روی دیدار با رئال تمرکز کنند؛ چیزی که ما تنها به آن فکر می کنیم و تمرکز داریم.

واقعیت این است که پیروزی قبل از دیدار در چمپیونزلیگ بسیار مهم بود؛ همیشه همین طور است. ما مدت هاست که به هر سه روز بازی کردن عادت کردیم؛ مسئله مهم این است که بازیکنان همیشه می خواهند بازی کنند و آماده باشند. مسئله بسیار مهمی است که آنها بخواهند در زمین به من نشان بدهند که می خواهند بازی کنند."

دیدگاه‌ها