کد خبر : 1520177 | 06 اردیبهشت 1397 ساعت 15:44 | 28.3K بازدید | 0 دیدگاه

سال بعد قطعا جایی مثل نفت کار نمی کنم

افاضلی: به احترام قلعه‌نویی، با شرافت بازی می کنیم

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران اعلام کرد تیمش با شرافت مقابل ذوب آهن به میدان می رود.

افاضلی: به احترام قلعه‌نویی، با شرافت بازی می کنیم

به گزارش "ورزش سه"، هومن افاضلی در نشست خبری قبل از دیدار با ذوب آهن اصفهان صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

 


زیر فشار بازی هفته گذشته را باختیم و سقوط کردیم


هفته گذشته زیر فشار روانی باختیم و سقوط کردیم و در شرایط سخت تمرینات این هفته برگزار شد و فردا با شرافت بازی خواهیم کرد. تیم ما شرایط خوبی ندارد و ما نهایت تلاش خود را به کار گرفتیم تا بازیکنان شرایط روحی بهتری را پیدا کنند.

 


باشرافت مقابل ذوب آهن بازی می کنیم


تیم‌های امیر قلعه نویی (حریف فردای تیم نفت) در روزهای پایانی لیگ همیشه با شرافت، سفت و محکم بازی کرده اند. ما هم فردا به سنت ایشان سعی می‌کنیم یک بازی شرافتمندانه و جوانمردانه را به نمایش بگذاریم. قطعا در این شرایط سختی که داریم آنچه از ما برمی‌آید را به نمایش می‌گذاریم و سعی می‌کنیم به گونه‌ای عمل کنیم که فوتبال دوستان و آنهایی که نتایج لیگ را دنبال می کنند از ما راضی باشند.

 


3 بازیکن مصدوم داریم


برای بازی فردا سه مصدوم داریم. نصرتی، کامدار و فراهانی نفرات مصدوم ما هستند که قبل از جلسه فنی از آنها تست می‌گیریم و اگر شرایط حضورشان در میدان فراهم نشود از نفرات دیگر استفاده خواهیم کرد.

 


سال بعد قطعا جایی مثل نفت کار نمی کنم


شما اجازه دهید فصل تمام شود، بعد از آن مشخص نیست چه پیش می‌آید اما آنچه مشخص است من یک سال بسیار دشوار را سپری کردم. دو تیم را در اختیار گرفتم که شرایط بسیار سختی داشتند و برای سال آینده قطعا جایی کار خواهم کرد که شرایط‌شان مانند صبای قم و نفت نباشد.

 


واگذار نشدن قطعی باشگاه به ما ضربه زد


من صادقانه بگویم اگر وزارت نفت باشگاه را به مالک فعلی واگذار می‌کرد ما شانس زیادی داشتیم که در لیگ بمانیم. طبیعی است که کسی در ملک اجاره‌ای خرج اساسی نمی‌کند. هیچ مالکی اجازه نمی‌دهد ملکش خراب شود و هیچ مستأجری هم لوله ترکیده را عوض نمی‌کند، چرا که آن کار مالک است. تیمی که وزارت نفت تحویل ما داد، مثل مریضی بود که در آسیا حضور داشت و درصد هوشیاری‌اش 5 بود. این بیمار نیاز شدیدی به دارو داشت اما داروهایش فراهم نشد و تلاش‌های ما نیز نتیجه نداد تا اینکه بیمار از دنیا رفت. به هرحال تلاش‌های ما نتیجه نداد و نفت سقوط کرد. حتی نامه‌ای که قرار بود وزارت نفت برای مالکیت بدهد تا آنجا که من خبر دارم هنوز امضا هم نشده است.

 


درگیری با داداش زاده؟


من با او درگیر نشدم. در فضای مجازی چیزهایی نوشته بود که من جوابش را دادم.

دیدگاه‌ها