کد خبر : 1520463 | 07 اردیبهشت 1397 ساعت 20:25 | 27K بازدید | 0 دیدگاه

ونگر: حالا رابطه من و فرگوسن صلح آمیز است

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال توضیحات جالبی در خصوص رابطه خود با سر الکس فرگوسن داد.

ونگر: حالا رابطه من و فرگوسن صلح آمیز است


به گزارش "ورزش سه"، ونگر و فرگوسن سالها روی نیمکت آرسنال و یونایتد رقیبان بزرگ یکدیگر بودند اما سرمربی آرسنال حالا معتقد است رابطه خوبی بین آنها حکمفرماست.

 

رابطه با فرگوسن: "حالا رابطه ما صلح آمیز است زیرا هر 2 آرام تر شده ایم و با گذشت زمان احترام بین ما حکمفرما شد. ما هر 2 برای موفقیت باشگاه های خود می جنگیدیم و به دلیل اینکه مدت ها روی نیمکت آرسنال و یونایتد بودیم، به نوعی با نام این باشگاه ها شناخته می شدیم.

 

1297152

 

برای هر دوی ما حضور روی نیمکت فراتر از تنها مربیگری یک تیم حرفه ای بود و ما با نام باشگاه های خود و یک داستان عاشقانه شناخته شده ایم.

 

فرگوسن یک داستان عاشقانه با یونایتد داشت و من با آرسنال و شاید برای همین رقابت ما فراتر از پیروزی در یک مسابقه فوتبال بود. ما حالا بهم نزدیک تر بوده، رابطه خوبی داریم و خاطرات خود را حفظ و نگهداری می کنیم."

 

حضور سانچس در ترکیب یونایتد: "برای من عجیب است که او را در پیراهن تیم دیگری ببینم چون پیوندی قوی بین او و آرسنال وجود داشت. سانچس پیشنهاد تمدید را نپذیرفت و بهترین راه حل مبادله او با میخیتاریان بود. سانچس یک باشگاه بزرگ دیگر رفت و به طور کلی هر 2 طرف علاقمند به رخ دادن این اتفاق بودند."

دیدگاه‌ها