کد خبر : 1524027 | 24 اردیبهشت 1397 ساعت 21:34 | 378.6K بازدید | 0 دیدگاه

خداحافظی صادق محرمی با هواداران

مدافع پرسپولیس به دینامو زاگرب پیوست

صادق محرمی پس از پایان بازی روی دوش بیرانوند با هواداران سرخپوش خداحافظی کرد.

مدافع پرسپولیس به دینامو زاگرب پیوست

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس در یک بازی مهیج با گل دقایق پایانی سیدجلال حسینی موفق به کسب پیروزی 2 بر 1 و صعود به جمع 8 تیم برتر مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شد؛ مسابقاتی که فصل آینده و در مرحله یک چهارم از سر گرفته می شود.

صادق محرمی یکی از بازیکنان ارزشمند سرخپوشان در فصلی بود که پشت سر گذاشتیم و بارها در طول فصل زمزمه های انتقال او به تیم های اروپایی شنیده شد.


این مدافع راست آینده دار پس از سوت پایان بازی در ورزشگاه آزادی با همراهی سایر بازیکنان دور افتخار زد و متفاوت با دیگران حس انجام آخرین دیدار خود را در این ورزشگاه را به هواداران القا کرد . جالب اینکه سرمربی پرسپولیس هم دربار توافق صادق محرمی با دیناموزاگرب و گفت: محرمی درباره شرایطش دیروز به ما اطلاع داد. صادق به کرواسی می‌رود تا برای دیناموزاگرب بازی کند. این تیم قهرمان کرواسی است. البته من بابت این قضیه ناراحتم که باشگاه را ترک می‌کند. من گزینه‌ای برای صحبت با او نداشتم و تنها حرفم تشکر از او بابت تلاشش برای پرسپولیس بود.

صادق در آخرین بازی اش برای پرسپولیس عملکرد بسیار خوبی داشت. او در طول 90 دقیقه به اشکال مختلف از بازیکنان روبرویش عبور و با استفاده از سرعت بالا، فضا را برای سانتر آماده می کرد. آخرین بازی صادق، با پیروزی پرسپولیس همراه شد تا هواداران، این نمایش بسیار خوب او را در ذهنشان ثبت کنند؛ به امید این که او در آینده با تجربه بیشتر و با توانایی بالاتر به پرسپولیس برگردد.



فضای هواداری نیز کاملا برای انتقال صادق به فوتبال اروپا آماده است و طرفداران، با پست ها و توییت هایی برای مدافع آینده دارشان آرزوی موفقیت می کنند؛ مدافعی که فصل پیش را به عنوان جانشین رضاییان و ماهینی آغاز کرد اما تلاش کرد و رفته رفته خود را ترکیب اصلی رساند و امروز نیز به عنوان یکی از مهم ترین مهره ها، اردوی قرمزپوشان را ترک کرد.



محرمی حالا باید خود را آماده روزهای دشوار تر در تیم الو کرواسی کند. جایی که درخشش در آن به منزله انتقال های بزرگتر خواهد بود. آیا او دفاع راست بزرگی برای فوتبال ما خواهد شد؟

 

 

 

 

دیدگاه‌ها